Martinovo osvobození

21 1 0
                                    

Dominika došla k velké modré vile. Nahoře bylo pár oken zamřížovaných a dole do sklepa byli všechny zabetonované. Už se pomalu blížilo svítání, a proto Dominika rychle zaútočila. Pomocí svého bojového útoku prorazila zadní zeď vily. Trefila se zrovna do jedné místnosti, kde bylo několik lidí s pistolemi. "Ulehčená práce" usmála se Domi a šla dál. Rozhodla se jít nejdřív dolů do sklepa. Divila se, že proraženou zeď nikdo nezaznamenal. Dole našla malou místnost na kterou navazovali dveře jako od krytu. U malého stolku někdo hlídal. Dominika ho zasáhla magmatem. Rozběhla se ke dveřím a snažila se je otevřít. Povedlo se jí otočit velký kohout, který bránil otevření dveří. Ztuha otevřela dveře, které zlehka zavrzali. "Halo, Martine" zavolala Dominika. "Domi" ozvala se odpověď. Uvnitř byla velká tma a z té po chvíli vyšel Martin. Díky jeho černé mikině, triku a kalhotám nebyl uvnitř vidět. "Domí" zakřičel s úsměvem a rozběhl se k Dominice. Obejmutí, poděkování a následovala cesta nahoru. "Celou tu místnost vybetonovali, abych nemohl přivolat rostliny a ani jsem nemohl použít žádný zemský útok, vysáli ze mě moji sílu, ale pomalu začínám cítit, že se mi vrací. Vyšli ze sklepa do větší chodby, ze které vedly schody nahoru do patra a bylo zde i několik dalších dveří. "Musíme nahoru do kanceláře toho hajzla Bena" řekl Martin. "Na mapě, co jsem našla já byl jen tento dům, to znamená, že musíme najít další" doplnila Dominika. "Jdem" řekli najednou a šli ke schodům. "Pozor utekl z vězení" ozvalo se ze sklepa. "Sakra, měli jsme tamtoho dementa hodit někam jinam a ne ho tam nechat ležet" řekla Dominika. "Schovej se, o tobě neví, já to vyřídim a ty jdi zatim nahoru získat mapu" řekl Martin a postavil se směrem ke sklepu. Vyběhl z něho další hlídač. Martin vytvořil hromadu země, o kterou se hlídač zakopl. Potom nechal z ní nechal vyrůst jedovatý břečťan, který vypouští jedovaté výpary. To hlídače zabilo a Martin se vydal nahoru za Dominikou. 

Ta už byla uvnitř kanceláře v boji s Benem. Chtěl jít na Dominiku s malým nožíčkem, ale ta vytáhla dva meče, které i zapálila. Ten zareagoval otevřením flašky vody a uhašením mečů. "To je zmrd" řekla Dominika a hodila po Benovi ohnivou kouli. Ten uhnul kousek doprava. Tam už se povedlo Martinovi vyvolat kořen rostliny s trny, který Bena obmotal. "Tak a teď řekni, kde je zbytek" řekl Martin. "Nic neřeknu, zjistěte si to sami" odpověděl Ben. Martin na to pokynul rukou a kořen rostliny se více utáhl. "Jo tamhle na stole je v bílých deskach místo, kde je někdo další" řekl se zatnutými zuby Ben. Dominika otevřela desky. "Je to ten velkej mrakodrap, co je kousek za parkem u náměstí" řekla. "Dobře, za to, že si nám to řekl tě nenechám rozdrtit tou rostlinou i když bych moc rád" řekl Martin. "Odvedeme ho dolů a necháme ho tam" řekla Dominika a přiložila Benovi na hlavu ruku. "Pokusíš se o útěk a propálim ti do ní díru" řekla s úsměvem. Odvedli ho dolů do sklepa a hodili do místnosti, kde věznili Martina. "Tak můžeš" řekla s úsměvem Dominika. Martin hodil dovnitř zapálené lupeno rostliny, která funguje jako uspávadlo. "Dal jsem velkou dávku, bude tu tak dva tejdny, pokud ho nikdo nenajde, bohužel to funguje jenom v malých prostorech" řekl Martin a zavřel dveře. "Tak tohle je celkem dost malý, tak dobrý" řekla Dominika. "Teď ještě musíme dát falešný záběr na kameru a jít do mrakodrapu" dodala. Martin přikývl a vydali se směrem k parku. 

Black and white - PomstaKde žijí příběhy. Začni objevovat