~44. BÖLÜM~

2.2K 141 15
                                    

Selam, öncelikle iyi okumalar. Final yapmayı düşünüyorum. Belki bir bölüm sonra belki bir kaç bölüm sonra. Bunu söylemek istedim bilmeniz gerekiyor bence şoejdkslökekdğ. Sizi seviyorum bebeklerim ♥️.

"Ne konuşman gerek?"

"Gel parkta oturalım"

"Tamam"

Parka gittik, oturduk. Nasıl söyleyeceğimi bilmiyordum ama söylemem gerekiyordu bunu biliyordum, tepkisini merak ediyorum çünkü. Muhtemelen ağzıma sıçacak. Neyse hadi bismillah.

"Eren? Anlatacak mısın"

"Hı hı"

Hadi bismillah

"Mira"

"Eren"

"Mira babam artık orda çalışacak"

Mira'nın yüzü ifadesizdi.

"N... nasıl yani eee nolmuş ki"

"Gitmek zorundayız kızım anla işte"

"Nereye?"

"Almanya'ya gidiyoruz"

"Çok uzak"

"Uzaktan yürütebilir miyiz?"

Bu soru karşısında hem sinirli bakıyordu, hemde ağlamak üzereydi

"Bu nasıl bir soru Eren?"

"Ayrılmak falan istemiyorum ben, sadece merak ediyorum."

"Sen cidden bunu soruyor musun bana? Kaç yıldır seni koşulsuz seven ben bir tayin çıktı gideceksin diye seni bırakacak mıyım?"

"Yaparız yani?"

"İnsanlar nasıl yapıyorsa öyle yaparız"

"Çoğu yapamıyor"

"Ama yapan yapıyor"

Mira'nın elini tuttum.

"Mira biz tekrar gelmeyeceğiz."

Ela gözleri yine dolmuştu, göz kırpmadan bana bakıyordu. Çünkü biliyordu gözlerini kırparsa orda düşmeyi bekleyen gözyaşı düşecekti.

"Sende mi gelmeyeceksin? Beni ziyarete falan?"

"Tekrar Türkiye'ye git gel yapabilir miyim bilmiyorum. Yapsam da sürekli yapamam belki yılda bir defa"

Suratında buruk bir gülümseme oluştu ve o düşmeyi bekleyen gözyaşı düştü.

"Ben beklerim seni, olmaz mı?"

"Bana kalırsa Mira bekleme beni ama beni hep iyi hatırla. Bak ben seni çok seviyorum"

"Eren seviyorsan? Neden böyle söylüyorsun? Neden beklemeyeyim seni? Neden bana ayrılık konuşması yapıyorsun? Eren seviyorsak niye ayrılalım? Sürekli konuşuruz. Bak hayatımda tek seni sevdim ben aşka olan inancımı kaybetmek istemiyorum"

"Ben sadece seni böyle bir şeyin içine sokmak istemiyorum. Beni bekleyerek neden geçireceksin ki hayatını"

"Eren şunun şurasında üniversite sınavına girmene bir yıl var. Sınavı burda kazanmaya çalışırsın olmaz mı?"

"Tamam lan. Bekle beni sen ben sana söz veriyorum üniversiteyi burda kazanacağım ve bize hiçbir şey engel olamayacak"

"Söz mü?"

"Söz."

...

                         °°°°°°°°°°°°°
                    S i l a h ı m y o k
                    S i g a r a m v a r
                         °°°°°°°°°°°°°

LEHMACUN / •Yarı Texting•    °TAMAMLANDI°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin