3-iptal olan akşam yemeği

1.8K 101 17
                                    


Daha Chanyeol'ün gelmesine bir saat varken ayna karşısında hazırlanmaya çalışıyordum. Son zamanlarda aldığım kilolar yüzünden bazı kıyafetlerim olmuyordu. Yakın zamanda alışverişe çıkmalı ve fazla yemek yemeye ara vermeliydim.

Kıyafet denerken geçen saati fark etmemiştim. Duvardaki saate bakarken telefonum çaldı. Sesin geldiği yere gittim. Saat 7yi biraz geçmişti. Arayanda Chanyeol'dü zaten. Hemen açtım.
"Baekhyun üzgünüm."

"Ne oldu ki?"

"Youngmi hastalandı. Çok kötüydü, küsüp durdu. Bende onu hastaneye getirdim. Üzgünüm tatlım."

"Chanyeol üzgün olman gereken bir şey yok. Onun sağlığı tabiki daha önemli. Sana onu hastaneye götürdün diye kızacak değilim."

"Kızmadın mı?"

"Neden kızayım ki?"

"Tamam o zaman seni seviyorum. Şimdi kapatmam gerek. En kısa zamanda bunu telafi edeceğim tamam mı?"

"Bende seni seviyorum. Görüşürüz."

Telefonu aldığım yere geri koydum. Biraz üzülmüştüm ama sonuçta kadın hastalanmış yapabilecek bir şeyimiz yoktu.

****

Gözlerimi zilin sesiyle açtım. Chanyeol ile konuştuktan sonra kendimi yatağa atmıştım. Sürekli uykum geliyordu ve uyuyordum. İyice uykucu olmuştum.

Kapının deliğinden baktığımda kapıda bekleyen Chanyeol'ü gördüm. Onu fazla bekletmeden kapıyı açtım.

"Hoşgeldin Chanyeol."

"Hoşbuldum hayatım."

Elleri doluydu. Bir elinde pizzalar ve kola diğer elinde de küçük bir buket çiçek vardı. Ve bana uzatiyordu. Bekletmeden aldım ve kısa bir öpücük bıraktım dudaklarına. Beni nasıl mutlu edeceğini biliyordu.

Ellerindeki poşetleri mutfağa götürdü ve masaya bıraktı bende peşinden gittim. Pizza kutularını poşetten çıkardı ve açtı. Bende bu arada bardakları getirdim. "Tahmin ettiğime göre akşam yemeği yemedin değil mi?" Beni iyi tanıyordu.

"Maalesef uyuyakalmışım."

"Tamam yanıma gel hadi."

Sonraki dakikalarımız sanki o hiç evli değilmiş gibi geçti. Sanki sadece hayatında ben varmışım gibi davrandı bana. Her zamanki gibi sevgiyle dokundu. Ama biliyordum ki sabah olunca gitmek zorunda olacaktı. Hatta belki sabah olmadanda gidebilirdi.

Belki bencildim ama onu sadece kendime istiyordum. Sabahları beraber uyanıp kahvaltı yapabilmeyi, iş yerine beraber gidebilmeyi istiyordum.

Ama en çokta bebeğimizi birlikte büyütebilmeyi istiyordum.

Your Wife Or Me?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin