Wauw. Wow. Okeeej...
In de eerste plaats vind ik het echt al geweldig dat je überhaupt op dit verhaal hebt geklikt. Dankjewel!
Dus, laat ik mezelf even voorstellen...
Mijn naam doet er niet toe, toch? Laat ik mezelf Jessica noemen. Ik ben 15 jaar oud, ik zit op de middelbare school, en ik wil later toegepaste psychologie en sexuologie gaan studeren.
Ik vind seks echt een ontzettend interessant onderwerp. Ik praat graag over taboes en ik kijk documentaires over weinig besproken seksuele onderwerpen.
Dat is ook een van de redenen waarom ik dit boek schrijf. Eerlijk en open zijn. Geen details achterlaten.
Ik hou ontzettend van Classis Rock muziek, zo luister ik veel naar AC/DC en Guns n roses. Nog veel meer bands natuurlijk, maar grote kans dat je die niet kent. (no offense) :)
Ik speel ook gitaar en ukulele, en ik zing graag, ook al ben ik daar niet zo goed in.
Mijn beste vriend, in dit boek genaamd Jack, valt op jongens. Een halfjaar geleden vertelde hij dit, en sinds dien is onze vriendschap nog veel beter. :)
Mijn beste vriendin, in dit boek genaamd Saar, ik ook echt een lieverd. Ze zit niet bij mij op school, maar volgend jaar wel. Ik zie haar bijna ieder weekend.
Tja, wat valt er nog meer over mij te vertellen?
Oh ja, I AM A VIRGIN!
Ten eerste, ik vind dit prima, ik heb er geen last van. Bedoeld als, ik heb geen haast om het te verliezen, ook al sta ik er wel open voor.
Ten tweede, het feit dat ik maagd ben betekent niet dat ik geen seksuele ervaring heb! Zo heb ik met 9 mensen gezoend, 6 jongens en 3 meisjes. Ook heb ik 2 jongens een blowjob gegeven, en ben ik een paar keer gevingert.
In dit boek ga ik jullie ALLES over mezelf vertellen. Ik weet niet of het gelezen gaat worden. Het zou leuk zijn, maar ik ga dit toch wel allemaal uittypen, gewoon omdat ik het fijn vind.
Soooo, hopelijk scroll je nu door naar het volgende hoofdstuk! :) See ya
JE LEEST
Words from a virgin (Oh No Not Anymore)
Non-FictionHey! Ik ben een Nederlands meisje, en ik ben maagd. In dit boek ga ik jullie alles vertellen over mijn leven, en mijn seksuele ervaringen. In de toekomst hopelijk ook over mijn ontmaagding! :) Sooo, ga lezen als je opzoek bent naar een gezellig en r...