En waar moet ik nu verder

1.2K 0 0
                                    

Zoals ik al eerder zei heb ik met 9 mensen gezoend. Ik vind dat wel een prima getal, ik hou van zoenen en ik hoop dat er nog vele mensen bij komen.

Ik heb dus met 6 jongens gezoend. Als ik heel eerlijk ben weet ik niet meer precies wie, dan moet ik daar echt even goed over nadenken. Maar dat komt omdat de ervaringen met de jongens vaak gewoon niet heel erg memorabel zijn. Uit ervaring zeg ik dat meisjes over het algemeen iets beter kunnen zoenen.

Oke, 3 meisjes dus.

Ik heb jullie al eerder verteld dat ik al meerdere keren met mijn beste vriendin Saar heb gezoend. Ze kan goed zoenen, en ze is gewoon ontzettend mooi. En vaak drinken we ook alcohol samen, wat voor een losse sfeer zorgt en geile gesprekken, dus dan gebeuren zulke dingen soms vanzelf. ;)

Ik heb samen met Saar en een andere vriendin, ik noem haar even Jane, wel eens geskinnydipt! Oke... here we go

Het was midden in de zomervakentie van 2019, het was een warme dag geweest en ik was samen met Saar en Jane op het strand vlak bij ons dorp. We hadden het erg gezellig onder het genot van een biertje. Een stukje verderop op het strand (het is niet zo groot) stond een vriendengroep met allemaal jongens uit hetzelfde dorp. We kenden ze wel.

Ons bier was op, dus we besloten om bij hun te gaan zitten. Daar zaten we een hele poos te kletsen, terwijl we nog wat meer alcohol dronken.

Het moet rond een uur of 9 in de avond zijn geweest, de zon zakte richting de horizon, om even later achter de golven te verdwijnen. Jane kwam op het idee om te gaan SKINNY DIPPEN! Dat vonden Saar en ik een goed idee.

Dus wij begonnen naar de zee te lopen, het was laag water dus de groep jongens op het strand konden ons amper nog zien. Eenmaal daar gekomen trokken we onze kleding uit, en daar stonden we dan! (We droegen nog wel een string)

We renden naakt het water in, met de gloed van de ondergaande zon op onze lichamen. We zakten door onze knieën en gingen in het water zitten. Ik weet niet hoelang we daar hebben gezeten, maar op den duur begonnen we te zoenen.

Om de beurt, maar soms ook met zijn allen. We zaten aan elkaars borsten, maar daar bleef het dan ook bij. Tot we op den duur terug liepen naar de kant en ons weer bij de groep jongens voegden, die dat natuurlijk fantastisch vonden.

Later die avond maakten we een kampvuur, waar met met zijn allen rond gingen zitten. Er was een jongen, ik noem hem Kevin. Hij had een fucking goede kledingstijl, en hij was knap en aardig. Ik zat naast hem, en legde mijn hoofd op zijn schouder. (Er komt later nog een heel vervolg hierover.)

Op die avond zoende ik met twee meisjes. Met Saar had ik al wel eens gezoend, met Jane nog nooit.

De winter daarvoor logeerde ik samen met Saar en 2 andere vriendinnen in het tuinhuis bij Saar in de achtertuin. Het was ontzettend gezellig. We dronken redelijk wat alcohol (ook al was ik destijds nog maar 14) en we keken een film. We dansten op hele slechte muziek en we hadden de tijd van ons leven.

Ik zoende toen met Saar achter het huis toen we een sigaretje gingen roken. Dat was een goeie. We keken elkaar aan, we kusten elkaar en ik duwde haar tegen de heg. Haar handen gleden langs mijn taille en ze kneep in mijn billen. Toen moesten we beiden lachen, en besloten we weer terug te gaan.

En ik zoende ook nog met een andere vriendin. Het is al best lang geleden, en ik weet het niet meer zo goed. Het was niet heel erg memorabel zeg maar.

En dan zijn er nog 6 jongens. Tja... ik ga een aantal daarvan later uitdiepen, maar sommige zijn mijn tijd niet waard.

Wat je kunt verwachten is het verhaal van de jongen die mij soort van misbruikte, een verhaal met een jongen waar ik bijna verliefd op werd, een verhaal met een jongen waar ik nooit mee had moeten zoenen omdat het echt heel fout is.

See ya!

Words from a virgin (Oh No Not Anymore)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu