Een jongen die eigenlijk wel heel erg leuk is

739 0 1
                                    

Oké

Een paar weken terug had ik afgesproken met een jongen. We kenden elkaar via een vriendin van mij die bij hem op school zit. We hadden elkaar nog nóóit in het echt ontmoet, maar we spraken elkaar al wel een halfjaar via snapchat.

Zijn naam is in dit boek Fenrin (vernoemd naar een van de karakters uit het boek The Graces van Laure Eve.)
Hij is 17 jaar oud en zit in de 6de klas van het Gymnasium. Hij speelt elektrische gitaar, en luistert naar precies dezelfde muziek als mij.

Daar komt nog bij, ik vind hem ontzettend aantrekkelijk. Hij is iets langer dan mij, heeft blauwgroene ogen, leuk haar (tikkeltje onverzorgd want hij heeft geen zin om moeite te doen), eeennnnnn hij heeft al een beetje een baardje, EN IK VIND BAARDJES ZO SEXY.

Hij is sowieso heel sexy. Hij is heel erg goed in dirty talk, en heel dominant. Literally, I want to call him daddy while he fucks me in doggy style and has his hands wrapped around my neck to chokes the life out of me. OKAY TOO MUCH?!

Sorry hoor maar ik vind hem gewoon een fucking lekker ding.

Back to the point, we gingen op een date. Ik ging met de trein naar de stad waar we elkaar zouden ontmoeten. Ik liep over het station om hem te zoeken, en opeens zagen we elkaar staan, dus we gaven elkaar een knuffel en begonnen te lopen naar het park waar we onze avond zouden spenderen.

Hij is ontzettend sociaal, dus we begonnen meteen te kletsen over van alles en nog wat. We kwamen aan bij het parkje. Er stond een bankje aan een meertje, en het was erg schattig.

Uit zijn tas toverde hij 2 blikjes bier en een fles safari tevoorschijn, en we begonnen te kletsen, terwijl we een paar sigaretjes rookten. Zo hebben we daar echt heel erg lang gezeten. Ik weet geeneens meer over wat we allemaal hebben gepraat maar het was gewoon heel erg gezellig.

Ik dacht van te voren al dat we het koud zouden krijgen, dus ik had een dekentje meegenomen. Die legden we over onze benen. Ik haakte mijn arm door zijn arm en legde mij hoofd op zijn schouder. Dat was echt fijn.

We gingen naar muziek luisteren. Hij zette het liedje Every rose has it's thorn van Poison op omdat ik dat vroeg, en zo hebben we nog veel meer geluisterd.

Op den duur moesten we allebei plassen, dus hij ging de ene kant op en ik de andere kant. Lol

Toen ik terug kwam was hij nog niet terug. Er fietsten 2 meiden langs, waar ik niet zoveel aandacht aan schonk. En ik zat daar maar te wachten. Heel even dacht ik dat hij weg was gegaan, ik piste bijna in mijn broek.

Maar toen kwam hij toch terug, GELUKKIG. Met de twee meiden die net langs waren gefietst. Zoals ik al zij, hij is ontzettend sociaal en hij kende ze blijkbaar.

Dus, ze stelden zich voor. We gingen kletsen, en ze waren best aardig en chill. We rookten nog een beetje, en een van hun probeerde een vuurtje te maken door allemaal lucifers aan te steken.

Toen besloten ze weer door te gaan, en inmiddels was het tijd voor ons om terug naar het station te gaan. Dus, we haakten onze armen en we liepen in volle vaart naar het staion. Echt, we liepen echt heel hard maar het was ook best wel koud.

Daar aangekomen gingen we zitten op een van de bankjes, ik haakte mijn arm door die van hem en legde mijn hoofd op zijn schouder. En toen bedacht ik: Wauw, ik wil jou echt heel erg graag zoenen. Dus ik keek op...

En hij keek naar beneden, en toen drukte ik heel snel mijn lippen op de zijne. En hij kuste mij terug. Toen trokken we terug en keken we elkaar aan. Hij had een klein glimlachje op zijn lippen en glinsterende ogen.

Toen gingen we zoenen. Ik legde mijn hand op zijn wang en streek langs de stoppeltjes op zijn kaak. Ik voelde de stoppeltjes op zijn bovenlip en kin tegen mijn gezicht, en dat was honestly echt zo fijn.

Iedere keer trokken we terug en keken we elkaar aan. We lachten naar elkaar, teasden elkaar een beetje.

We zoenden, onze tongen speelden een spelletje. Zijn hand kneep in de binnenkant van mijn bovenbeen, iedere keer iets hoger, net zo ver tot zijn vingers stiekem even over mijn kut gleden.

Toen we ons terug trokken keken we elkaar aan en fluisterde ik: 'Second date?' En hij antwoorde: 'Ja!'

En toen begonnen de belletjes te rinkelen, en was het tijd om te gaan. Dus we stonden op, en ik gaf hem snel nog een paar kussen op zijn mond, zei gedag en huppelde de trein in.

Op de terugweg snapten we nog een beetje. Ik zei dat hij goed kon zoenen, en hij vond dat ik dat ook kon. Hij vertelde ook dat hij een beetje zenuwachtig was omdat dit zijn eerste zoen was sinds hij weer een beugel heeft. En hij heeft die beugel LETTERLIJK al sinds de zomervakentie. Ik had dat écht niet verwacht, maar ik vond het echt fucking schattig.

Ennnnn, een paar dagen later zei hij dat hij nog niet klaar was voor een relatie. *hello darkness my old friend

Hij zei dat hij niet weer aan iemand vast wilde zitten, waar ik natuurlijk alle respect voor heb, maar alsnog vond ik het niet zo leuk, want ik snapte het niet.

We bleven we in contact. Ongeveer 2 weken later (afgelopen week) waren we aan het snappen, en toen begon hij met dirty talk. Dus ik zei dat ik vond dat we dat beter nu niet konden doen, en hij vroeg waarom niet.

Dus ik legde aan hem uit dat ik dacht dat hij dacht dat ik na onze date meteen hele hoge verwachtingen had, en dat dat niet zo was. Ik vertelde hem dat ik er meer zo in stond van, we zien wel wat er gebeurd, we kunnen fun hebben.

En hij gaf toe dat hij een beetje af geschrokken was. En toen hebben we besloten friends with benefits te worden!

Op 6 maart 2020 hebben we een feestje van een vriendin waar we allebei naartoe gaan, en daar zullen vast nog wel wat leuke dingen gebeuren! ;)

I'll keep you posted, see ya!

Words from a virgin (Oh No Not Anymore)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu