Oh oh, Alias
Onze eerste kus in de schommelmand
De eerste keer dat je zei dat je van me hield
Ik wist niet wat ik ermee moest
Ik voelde hoeveel je om me gaf
Hoeveel je me waardeerde
De manier waarop je me zag staan, en me accepteerde hoe ik was op een manier dat niemand dat kon
En voor ik het wist voelde ik precies hetzelfde voor jou
Als ik je aankeek in je heldere blauwe ogen waar je zoveel achter schuil houdt
Als je me kuste op mijn wang
Iedere ochtend waarop ik wakker werd en een berichtje had van jou, het maakte me gelukkig
Iedere avond waarop ik je zag, iedere keer weer alsof ik je voor het eerst ontmoete
Als ik met jou was, was ik van de wereld, was ik weg
Weg van mijn leven
Als ik in je armen lag en je hartslag hoorde, hoe het golfde door heel mijn lichaam
Je aanrakingen die schoten van mijn kruin tot in het puntje van mijn tenenEn zo voel ik dat nog steeds, iedere keer als ik bij hem ben. Bij hem ben ik vrij, als een boek dat opengevouwen wordt.
Op een zonnige middag zat ik op jou schoot, en kuste ik jou lippen. Je sloeg je armen om mijn middel, mijn handen streelden door je haar. En opeens switchte er iets. Ik wilde je, ik wilde jou alles, ik wilde jou helemaal.
We gingen naar het bos, en in het bos was een plekje tussen de bomen en struiken. Het was als een hutje, gemaakt door de natuur. Voor ons.
Ik ging op je schoot zitten, met aan beide kanten van jou een been. We kusten, diep en intens. Je handen gleden langs mijn taille, over mijn heupen naar mijn borsten en weer terug. Je gromde zachtjes in mijn oor terwijl je lippen mijn hals kusten, mijn ademhaling versnelde terwijl ik ritmisch langs je heen schuurde.
Ik trok mijn t-shirt uit, je handen grepen vol lust mijn borsten, je speelde met mijn tepels en kuste ze beide. Ik duwde je achterover en trok je t-shirt uit. Mijn handen gleden over je heerlijke lichaam en maakten de knopen van je broek open, ritsten je gulp open en trokken je broek naar beneden.
Mijn panty en mijn string gingen uit, mijn rokje bleef aan want die vond je zo sexy staan. Ik zag de begeerte en lust in jou ogen terwijl je mij vingerde. Mijn hand gleed op en neer over de lengte van je schacht en opnieuw vonden onze lippen elkaar. We kusten hartstochtelijk, vol begeerte.
Uit je portomonee haalde je een condoom, en ik deed hem over je lul. Ik duwde je achterover en ging op je zitten. Je handen gleden over mijn taille en mijn borsten, terwijl ik een poging deed om hem in mij te stoppen.
En dat bleek makkelijker gezegt dan gedaan. Nooit geweten dat dat zo moeilijk was. Gelukkig stel jij me altijd gerust en konden we er wel om lachen.
Je legde me op mijn rug, en eindelijk, na een aantal pogingen, lukte het. En het was lekker, jezus
Ritmisch bewoog je in en uit me, mijn vingers boorden zich in je rug en ik kreunde zachtjes in je oor. Maar het bleef niet zachtjes. En jij ook niet, je versnelde het tempo juist. Harder en harder ging je.
We draaiden om, ik zat bovenop je. Ik had macht, ik bepaalde wat er gebeurde en wat het tempo was. Je legde je vinger over je lippen en zei dat ik iets zachter moest zijn, aangezien we nou niet per se op de meest afgelegen plek waren.
Ik ging op en neer, eerst zachtjes en voorzichtig, maar steeds sneller. Je handen knepen in mijn borsten, je likte aan mijn tepels. Fuck je maakte me geil
En toen was de seks over. We kusten elkaar, nagenietend met jou naakte lichaam tegen het mijne. Tot er plots een hond naast ons stond. Fuck, mensen?!
We kleeden ons als een gek aan, het moet het hilarisch uit hebben gezien. Twee mensen op een handdoekje, midden in het bos die zich zo snel mogelijk aan het bedekken waren.
Het baasje van de hond bleek aan het werk te zijn op het bedrijventerrein vlak daarnaast. We speelden wel een uur lang met de hond, die Semmie bleek te heten.
En ja, sinds dien hebben we het nog best een aantal keer gedaan. In het bos, in mijn bed, in een boomgaard, in de trailer van een vrachtwagen, sure why not.
Het was fijn, het was helemaal geen big deal, niet met jou. We deden het omdat we dat allebei wilden, jij misschien nog wel meer dan mij. Ook al kan ik me dat niet voorstellen.
JE LEEST
Words from a virgin (Oh No Not Anymore)
Kurgu OlmayanHey! Ik ben een Nederlands meisje, en ik ben maagd. In dit boek ga ik jullie alles vertellen over mijn leven, en mijn seksuele ervaringen. In de toekomst hopelijk ook over mijn ontmaagding! :) Sooo, ga lezen als je opzoek bent naar een gezellig en r...