Alias, jullie kennen hem toch nog wel? De aardige jongen waarmee ik voor het eerst van mijn leven een joint mee rookte, de jongen die aan mijn bekend maakte dat hij een wietplantage heeft? Die ja.
Ongeveer drie weken geleden ontmoette ik hem. We konden het goed vinden, en op een avond bood hij aan om mij thuis te brengen achterop zijn scooter. Toen ik afstapte, gaf ik hem een kusje op zijn wang, en bedankte hem voor de rit.
De volgende dag spraken we weer af, knetterstoned en niet meer op deze aarde schommelden we heen en weer in de schommelmand. We keken elkaar aan, en als vanzelf vonden onze lippen elkaar.
Het begon te regenen, we verstopten onszelf onder de glijbaan. Onze lippen kusten opnieuw, onze tongen gleden langs elkaar heen. Zijn handen gleden over mijn lichaam, over mijn borsten. Zijn lippen kusten mijn nek, mijn ademhaling versnelde en ik kreunde zacht.
Mijn heupen draaiden rondjes over zijn erectie, zijn handen kropen onder mijn shirtje en speelden met mijn tepels. Hij kuste ze likte ze beet ze.
Tijd om naar huis te gaan.
We zagen elkaar vanaf die avond bijna iedere dag, soms met andere vrienden, soms samen. Meestal rookten we een joint en werden we high, maar af en toe zaten we samen in het zonnetje en waren we nuchter. Die middagen waren rustig, en kalm.
Hij nam me mee naar zíjn plekje, vlak bij een kanaal, in het midden van uitgestrekte schapenweiden en eindelooslange uitgestrekte blauwe luchten. Hij vertelde mij over zijn jeugd, en over zijn wietplantage.
Bij het kanaal was een stijger, die zich zo'n 10 meter uitstrekte over het water. Op deze plaats hadden we bijna seks, tot we tot de conclusie kwamen dat we geen condooms hadden...
Zijn lippen waren overal, evenals zijn handen. Ik vroeg of hij me wilde beffen. Hij deed het en het was lekker. Maar ik voelde dat ik niet klaar zou komen, dus toen heb ik hem gepijpt en uiteindelijk is hij klaargekomen op mijn buik.
Nou ja, dat denk ik... het zat ook tussen mijn benen. Tijd om mijn beste vriend op pad te sturen voor een zwangerschapstest. Negatief. Ik werd ongesteld.
Hij nam me mee naar een leegstaand huis, midden in de polder. Er zaten geen ramen en deuren in, geen meubels, niets. We werden high, aten chocolade en hadden weer bijna seks.
Ik was ongesteld, dat wist hij, maar als de held die hij is heeft hij mij gewoon gebeft.
Hij kwam klaar in mijn mond. Ik was even vergeten hoe sperma smaakte, maar de smaak is zo herkenbaar. Ik vind het niet vies, ook niet heel lekker, wel prima. Ik slik het gewoon door.
Ik denk dat ik geen seks met hem wil hebben. Het voorspel enzo is fijn, maar iedere keer als we verder gaan vind ik het niet meer zo fijn, en wordt ik een beetje droog. Idk.
Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, ik weet dat hij wel meer met me zou willen, maar ik wil geen relatie met hem.
Ik wil hem ook niet kwijt. Hij is lief en aardig en gezellig. Hij is knap en sexy. Maar iets in mij wilt niet. En ik voel dat ik naar dat gevoel moet luisteren.
JE LEEST
Words from a virgin (Oh No Not Anymore)
Non-FictionHey! Ik ben een Nederlands meisje, en ik ben maagd. In dit boek ga ik jullie alles vertellen over mijn leven, en mijn seksuele ervaringen. In de toekomst hopelijk ook over mijn ontmaagding! :) Sooo, ga lezen als je opzoek bent naar een gezellig en r...