dude wth...

319 1 2
                                    

3K reads...

Dit boek begon als een soort van dagboek waarin ik alles op kon schrijven. Een boek waarmee ik anderen mee kon helpen en inspireren. Een boek waarin andere meiden van mijn leeftijd zich konden herkennen.

Dat is het nog steeds. En ik denk niet dat jullie begrijpen hoeveel het voor mij betekent dat het écht wordt gelezen...

3K klinkt op wattpad misschien niet als een uitblinkend getal, maar ik vind het veel. Ook het idee dat ik dat getal kan laten groeien met iedere nieuwe ervaring die ik aan jullie vertel motiveert mij.

Ik hoop dat jullie mijn boek leuk vinden. Of vermakelijk. Of herkenbaar. Of geil. Wat je er ook van vind, ik hoop dat het op jou een positief effect heeft.

Seks is zoveel meer dan dat ons geleerd wordt via de media. Vele tv-programma's geven ons een objectief beeld op seks en vrouwen.

Seks kan ingewikkeld zijn. Het kan lastig en moeilijk zijn. Seks kan iets heel moois zijn. Het kan liefdevol of juist begeerlijk zijn.

En dat hoop ik aan jullie mee te geven. Voor mij is dit niet alleen een manier om mensen geil te maken. Het is niet alleen een manier om aandacht te krijgen, als dat het was, zou ik wel foto's van mezelf toevoegen. Het is juist een manier om mensen te helpen en te vermaken.

Anyways, see ya;) stay safe.
Don't stay home, you can be safe while being outside.

Also, geef mijn boek een sterretje of een rating of whatever, als je wilt ten minste, ik zou het leuk vinden

Words from a virgin (Oh No Not Anymore)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu