Het is nu 22:22
Dat vind ik leuk.Oke, gisteravond had een een feestje. Ik ga jullie vertellen over mijn avond, omdat het een leuk verhaal is om te delen.
Wat korte feitjes vooraf.
Het feestje was van Jane, een vriendin van mij. We hebben haar al eerder langs zien komen in het gedeelte van het skinny dippen.Iedereen op het feestje was 17 of ouder. Ik was de jongste van de groep.
Op het feestje was ook Fenrin, de jongen waar ik op een date mee was geweest, en waar ik nu een soort van friend with benefits mee ben.
Het feestje begon om 8:00 en ik ariveerde om 8:30. Het was niet heel druk, ik denk dat er in totaal 10 tot 15 mensen waren. Gelukkig, want ik functioneer niet goed in grote groepen.
Ik kwam aan, gaf Jane een knuffel en als eerste gingen we samen roken, met nog een ander meisje. Daarna gingen we terug naar binnen, en begon ik aan mijn eerste biertje.
Aan het begin zat ik in stilte, omdat ik bijna niemand kende, en ik had last van mijn social anxiety. Maar, ik zat naast een meisje die ik nog niet echt kende.
We begonnen te kletsen over muziek, omdat we allebei erg muziekaal zijn. We konden het echt goed vinden.
De drank vloeide intussen rijkelijk, en ook ik begon een beetje los te komen, dus ik begon lekker met iedereen te kletsen.
Zo kletste ik met de broer van mijn beste vriend. Het is echt een goede gast. We hebben samen nog buiten staan roken terwijl we in het Engels een gesprek voerden.
Ook heb ik nog veel zitten kletsen met een gast genaamd Peter. Hij was ook erg aardig, en hij was zeer verbaasd dat ik schoenmaat 38 had, want hij had schoenmaat 47.
Het was inmiddels al een uur of één in de nacht. We bleven nog met een groepje van 4 over. Jane, het meisje dat zo aardig is, Fenrin en ik. We zaten lekker nog een beetje te kletsen.
Ik ging bij Fenrin op schoot zitten en hij sloeg zijn armen om mijn middel. En ja hoor, voor ik het wist zaten we te zoenen.
Zijn armen om mijn middel, mijn armen om hem heen. Mijn handen gleden over zijn ruige kaak, terwijl zijn handen over mijn buik en rug wreven.
Ik bewoog een beetje onrustig op zijn schoot, en fluisterde in zijn oor dat hij me geil maakte. Met zijn lippen tegen mijn hals, zijn gezicht diep weggestoken tussen mijn haren vroeg hij of ik bleef slapen. Ik antwoorde nee, hij vroeg waarom niet. Ik zei dat ik niet voorbereid was gekomen, hij zei ah boeiend beter blijf je gewoon, terwijl hij me een kusje gaf in mijn nek.
Ik kon gewoon niet blijven slapen oké? Maar als ik was blijven slapen...
Dan had ik bij hem in bed geslapen. Nou ja, geslapen... Dan was ik nu geen maagd meer geweest, en was ik MEERDERE orgasmes rijker.
Anyways, om 2 uur in de nacht besloot ik naar huis terug te keren. Huppelend liep ik over straat terwijl ik Don't stop me now van Queen zong. Voor de rest ging alles echt prima, ik was aangeschoten maar dat was het dan ook. Ik liep recht, kon goed nadenken en voelde me prima.
Tot ik thuis in bed lag. Ik heb 2 keer in mijn vensterbank gekotst. Het is door de verwarming gedropen. Lekker op zitten ruimen snachts en de volgende ochtend.
De volgende ochtend kreeg ik nog een berichtje van Fenrin.
Fenrin: Ik hoop niet dat ik je mixed feelings heb gegeven.
Ik denk dat hij nog steeds denkt dat ik er meer van verwacht en achter alles een dubbele betekenis zoek, wat niet zo is. Ik vind de situatie nu echt heel chill.
We zijn vrienden en we zijn chill. We kunnen fun hebben zonder dat we enige verplichtingen hebben.
Ik had geen kater de volgende ochtend, dus dat is chill.
K see ya xx ;)
JE LEEST
Words from a virgin (Oh No Not Anymore)
Non-FictionHey! Ik ben een Nederlands meisje, en ik ben maagd. In dit boek ga ik jullie alles vertellen over mijn leven, en mijn seksuele ervaringen. In de toekomst hopelijk ook over mijn ontmaagding! :) Sooo, ga lezen als je opzoek bent naar een gezellig en r...