Maar serieus, waar moet ik beginnen?
Ik kan beginnen bij mijn jeugd, mijn eerste kus, mijn opvoeding, mijn vrienden, mijn school, muziek, ofweetikveelwatallemaalnogmeer.Oke.
Uhm...
Ten eerste, ik wordt Christelijk opgevoed, wat inhoud dat ik vanuit huis meekrijg dat ik geen seks mag hebben voor het huwelijk.
Mijn mening? Ik vind dat niet nodig, seks is moois, iets geils, iets fijns. Iets waarin je op het moment van geniet. Iets waar je volledig in op gaat.
Daarom wil ik het voor het eerst doen als het goéd voelt. Het maakt mij niet uit of dat volgende week is, of over 3 jaar.
Ik heb dus nog nooit seks gehad, maar ik heb wel een aantal geile momenten in mijn leven meegemaakt.
Het ene moment was aan de zeedijk, met een jongen. We gingen volledig in het moment op, en het liep uit op een blowjob, waardoor hij klaarkwam. (Uiteraard want bjs zijn mijn specialiteit:))
Helaas haalde ik daar zelf geen voldoening uit, maar het was alsnog een best goede ervaring. (Ik beschrijf dit in een ander hoofdstuk uitgebreider oke)Het tweede moment was met mijn beste vriendin, Saar. We hielden een slaapfeestje bij haar in het tuinhuis, en midden in de nacht slopen we weg, om een sigaretje te roken, wat uitliep op een onstuimige tongzoen met wat handtastelijkheden. :)
Het derde moment was niet fijn. Op een feestje, dat aan het begin best gezellig was, werd ik lastig gevallen door een jongen. Hij gooide, zonder dat ik het wist, veel sterke drank door mijn drankje, en voor ik het wist was ik straalbezopen. Ik weet niet meer hoe ik die avond thuis ben gekomen, ik herinner slechts nog een aantal flarden van hoe hij mij meenam naar zijn auto, hoe hij mij betaste, en hoe hij mij dwong om hem te pijpen. (Ook dit later uitgebreid beschreven)
En slechts een week geleden lag ik aangeschoten door de vele rode wijn in de armen van Saar, in de woonkamer van haar tante. Ook toen hebben we gezoend. En nee, we zijn niet verliefd op elkaar, we zijn gewoon beste vriendinnen die soms zoenen. :)
En naast deze 3 mensen heb ik nog met 6 anderen gezoend.
Ik denk dat ik alle ervaringen één voor één uit ga werken.Zo kun je een skinny-dip-ervaring verwachten, en nog wat andere leuke momenten. :)
Okay, see ya!
JE LEEST
Words from a virgin (Oh No Not Anymore)
Non-FictionHey! Ik ben een Nederlands meisje, en ik ben maagd. In dit boek ga ik jullie alles vertellen over mijn leven, en mijn seksuele ervaringen. In de toekomst hopelijk ook over mijn ontmaagding! :) Sooo, ga lezen als je opzoek bent naar een gezellig en r...