Ben- Bu çok utanç vericiydi. Her neyse ben artık eve gideceğim. Kevin'in yaptığı yeterince saçmaydı. Hem yeni bir kavgaya hazır değilim.
Cole- Beraber gidelim?
Ben- Pekâlâ. Size iyi eğlenceler.
Veronica - Gidin bakalım çifte kumrular.
Ben ve Cole - Biz sadece arkadaşız.
İkimiz de aynanda demiştik bu yüzden gülümsedim. Sesizliği ben bozmuştum.
Ben- Betty Teyze bekler yarın görüşürüz Veronica.
Veronica- Peki öyle olsun.
Cole ile yürümeye başladık aslında taksiyle gidebilirdik ama yürümek daha eğlenceli ve hoş sohbetler, gülüşmek en eğlenceli onla oluyordu... Yanağına ufak bir öpücük kondurdum.
Ben - İyi geceler Cole.
Cole - İyi geceler Lili.
Evlere dağıldık yatağıma yattım ve olanları düşündüm ben Cole'den hoşlanıyor muydum ? Veronica doğru mu söylüyor? Ben ne diyorum Veronica ne zaman doğru tahmin de bulunur ki, neyse boşver Lili. Senin uykun geldi o yüzden kafan karıştı...
__
Sabah olmuştu saçlarımı düzleştirdim. Pembe bir etek ve beyaz üst giymiştim. Gerçekten güzel olmuştum ve hafif bir makyaj yapmıştım. Neden bu kadar süslendiğimi ben de bilmiyorum.
- acaba neden -, çantamı dünden hazırladığım için çantamı hazırlamama gerek kalmamıştı. Dün biraz utandığım için Cole evden çıkmadan direk çıkmaya çalıştım.
Ondan kaçıyor muydum?Bilemiyorum. Ah kimden kaçıyorum ki ilk ders Matematik neyse en iyisini yapıyorum . Ders başlamıştı ama Cole gelmemişti derse 3 dakika geçmişti ve ben artık gelmeyeceğini düşünmüştüm. Ama kapı çaldı, Cole girdi.Cole- Geç kaldığım için özür dilerim.
Hoca- Tamam herkes geldiyse yoklama alıyorum.
Yoklama alındı ve dersi can kulağıyla dinledim ama bunu Cole için söyleyemiyeceğim. Göz altları morarmıştı ve kolunun üzerine uyuyordu . Onun yaptığı gibi kolumun üzerine yattım ve onu izledim . Yüzü kusursuzdu, uzun kirpikleri ve pembe dudakları vardı.
Koca bir bebek gibiydi ama ben derse odaklanmaya çalıştım zaten hemen zil çalmıştı Cole uyandırdım ve ders programına baktım, ders fizikti s*ktir Kevin ile aynı dersdeyiz.
Fizik Laboratuarına geçtim ve her zamanki yere oturmuştum . Kevin ile göz göze gelmiştik ama yanıma oturmamıştı kollarımı birleştirdim. Cherly sınıfa girdi tek boş yan benimkisiydi çantamı koydum ama Cherly çantayı sıraya koydu ve oturdu. Kevin'a kötü kötü bakıyordum ve Cherly işaret ettim . O da banane demişti. Gıcık her neyse Cherly'e gülümsedim.
Cherly- Ben de senin yanına oturmaktan mutluluk duymuyorum burada. Ama tek boş yer burası.
Ben - Tamam sen de artık erken gelirsin Cherly . Problem yok. Sonuçta bir dâhâ böyle bir şey olmayacak.
Ağzını açmıştı ve sonra kapattı bir şey diyemedi ben de gülümsedim. Ders bitince kafeteryaya girdiğim de Veronica ve Cole oturduğunu gördüm.
Neden oturuyorlardı ki? Ben de onlara katılmak için yanlarına oturdum. Dersler su gibi geçiyordu, son derse giriyorduk sonra evlere dağılacaktık.Ben- Günaydın! Kurt gibi açım ne yiyeceğiz.
Veronica- Günaydın ! Hamburger yiyebiliriz ne dersiniz?
Cole- Olur.
Ben- Ben her şeye varım.
Veronica- Ben alamıyorum ayak bileğimi incittim de Lili ve Cole siz gitseniz olur mu ?
Cole- Olur.
Ben- Olur
Cole- Üç hamburger lütfen .
Cole ile ben öderim kavgamızdan sonra kazanan Cole olmuştu. Ben kendimkini aldım o da kendinkini aldı aynı anda Veronica'nın hamburgerinin tepsisini almaya çalıştık. Eli benimkinin üzerindeydi, her zaman ki gibi kızarmıştım.
Ben- Benim ödememe izin vermedin bari ben de Veronica'nın hamburgerini taşıyayım.
Cole- Tamam.
Elini çekti. Sonra Veronica'nın oturduğu masaya tepsileri koyduk. Yemeğimizi yedik ve son derslerimize dağıldık . Benim Edebiyattı ben Veronica ile aynı sınıfdaydım ama Cole'nin dersi farklıydı. Veronica hiç ayak bileğini incitmiş gibi yürümüyordu bize yalan söylemişti.
- devam edecek -
Sınırı geçmeden attım biliyorum ama dayanamadım. Bir dağa ki bölümde görüşmek üzere.
-Toska
Bunun için Toska ile gerçekten çok teşekkür ediyoruz.
-T&T
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden Olmasın?
RomansSadece sıradan bir Lise. Sıradan arkadaşlar. Ama gerçek olamayacak kadar büyülü bir çocuk.