"O eteğin boyu kısa git düzgün bişey giy.", "O pantolon çok dar ben sevgilime orospu dedirtmem", "kızım bak benimle düzgün konuş", "lan sen benim sevgilimsin elin oğluyla konuşmak ne demek" hepsinin kafası böyle arkadaşlar. Farklısı yok kendi kendinizi kandırmayın. Bunu okurkende içinizden yaaa hayır o böyle şeyler demez fln diye geçirmeyin. Hepsi der hepsi ima eder. İlla sevgilisi olmanıza da gerek yok. Sosyal medyada hesabını gördü hıı iyi kızmış sonra hemen dm "nude atsana", "tanışabilirmiyiz? Arkadaş olmak istiyorum(!)" genelde ztn arkadaş olmak isteyenlerin hepsi ilk olarak yaşını sorar. Nedenini söylememe gerek yok. Biz kızlar olarak akıllanmadıkça bunlar konuşmaya, tüm istediklerini yerine getirebileceklerini sanmaya devam edecek. Biz ne yapabilirizki? Diyip geçmeyin. Çünkü aslında kontrol onlarda değil tamamen bizde. Biz herşeyi en ayrıntısına kadar düşünme, en ince detayı fark etme yeteneğine sahibiz kızlar olarak. Onlarsa dümdüzler, her yönüyle. Sen susup kalırsan onlar seni güçsüz görür üstüne gelmeye başlar. SUSMA. Hepsinin ağzının payını ver. Onlar susmuyor sen neden susuyorsun? Kendini kimseye ezdirme. Karşındaki kadın olsun, kız olsun, erkek olsun fark etmez. Susmuyorsa susma. Bu zamana kadar maalesef kaybetmiş kızlar, kadınlar neden kaybetti? Ufakta olsa araştırdınızmı? Geneli eşinden şiddet görüyor ve susuyor. Sen susma. Konuş. Bağır. Herkese söyle senin utanıcak bir durumun yok. Utanıcak olan o.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnsan psikolojisi
SpiritualOlabildiğince hayatın gerçek yüzü ve insan psikolojisiyle alakalı bilgiler