7.Inapoi in Coreea

138 13 1
                                    

Revelionul a fost frunos, dar si putin obositor.

La 12 a.m am mers in parc, deoarece doar am traversat si am ajuns unde am avut un minunat spectacol de artifici.

Inainte sa plec la aeroport l-am sunat pe Skype pe Key.

-Annyong, oppa.

-Annyong. Ce faci? Cum e pe acolo?

-E frumos dar te-am sunat sa iti spun ca acum plec la aeroport, deci ma intorc in Seoul.

-Serios? Si cam pe la ce ora ajungi ?

-Pai pe la 5 p.m. Adica fac 11 ore.

-Bine. Atunci ne vedem. Pa.

-Pa, oppa.

Exact cum am spus la 5 p.m am ajuns la aeroportul Incheon. Acolo am avut o surpriza placuta. SHINee ma astepta. Cum am ajuns langa ei, Key ma luat in brate si mi-a soptit.

-Bine ai veni. Mi-a fost dor de tine.

- Si mie, ii raspund.

Taemin nu a mai suprtat sa se uite la noi cum ne imbratisam si a venit si el si asa am facut o imbratisare in grup. Intre noi a intrat si Ralu. Dupa o lunga imbratisare am decis ca eu si baietii sa mergem sa bem ceva, iar omma, appa si Ralu au mers acasa.

-Cum a fost? Ce ai facut de revelion? ma intreaba Key.

-Pai a fost frumos. Am petrecut cu familia, iar la 12 a.m am mers in parc si am privit focul de artifici. Am facut un videoclip sa iti arat.

-Serios?

-Da, vi cu mine acasa si iti arat filmarea, zic eu.

Dupa ce ne-am comandat fiecare ce a vrut, am sarbatorit intoarcerea mea.

Chiar mi-au facut o surpriza placuta, dar pana acum mi-am ignorat sentimentele si cred ca il plac pe Key. Imi e frica sa ii spun, dar la momentul potrivit o sa o fac.

Patru ani in SeulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum