11.Colegi de camera

191 14 1
                                    

A doua zi dimineata ma tot gandeam la cele intamplate ieri,la Key la cum va fi sa locuiesc cu enervantul meu ''prieten'' Onew.Deodata linistea e intrerupta de alarma enervanta care imi da trezirea mereu.Ma ridic cu o lene din pat si ma duc sa fac un dus.

Dupa ce intru in baie o aud pe omma vorbind cu cineva...cu o voce cunoscuta.Mi-am continuat dusul crezand ca mi-am imaginat.

Ma imbrac cu un tricou dragut roz,cu un panda si o fusta in carouri.Ies din baie si...aish baiatul asta chiar are de gand sa stea aici? ma intreb in mintea mea.Schitez un zambet fals,fortat si murmur un buna.

-Buna!spuse Onew zambind tamp.

-Ce faci la mine in camera de la ora asta?

-Poate vrei sa spui camera noastra.(din nou zambet tamp).

-Poftim?Ai spus cumva ''camera noastra''?

-Da,mama ta mi-a spus ca pot sa dorm cu tine in camera.Daca nu te deranjeaza.

Zambesc fals si zic un ''da...''

De ce omma ma uraste atat de mult incat sa ma oblige sa stau cu Onew in aceeasi camera.Nu era de ajuns ca trebuia sa stau in aceeasi casa cu el,acum ma obliga sa impart aceeasi camera.

Tocmai mi-am dat seama ca am doar un pat de doua persoane in camera.

-Stai putin,vrei sa spui ca vom dormi in acelasi pat amandoi?spun facand ochii cat cepele.

-Daca nu te deranjeaza...dar daca vrei dorm pe jos,langa pat si tu in pat.ranjeste la mine privinduma in ochi.

Pana sa apuc sa spun ceva ma saruta scurt pe buze si eu rosesc ca un glob de craciun.Chiar nu il pot intelege.

Isi lasa bagajele in mislocul camerei,respira adanc si se tranteste in mijlocul patului.

Patru ani in SeulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum