26.Dimineata cu Onew

97 11 0
                                    

Seara am luat cina cu omma si appa timp in care l-au felicitat pe Onew si pe baieti (chiar daca nu erau prezenti).Tot timpul in care am luat cina Onew se uita doar in farfuria lui fiind rosu la fata si multumindule lui omma si appa pentru complimente.Pe mine m-a amuzat foarte tare asta.Dupa cina eu m-m dus la mine in camera trantinduma in pat si bagandumi castile in urechi dand la maxim melodia celor de la BTS-pulletproof.Melodia mi-a adus aminte tot ce s-a intamplat cu Jin si Jae-Joon,fapt care m-a facut sa rad.La un moment dat tresar cand simt ceva umed pe burta mea.Cand deschid ochii il vad pe Onew cu o fata de pervers ranjind la mine.

-Ce faci la mine in camera?

-Vroiai sa dorm pe canapeaua din sufragerie?ma intreaba el cu o fata de catelus.

-Nu,dar...

Nu apuc sa termin ca Onew se urca in pat peste mine privinduma in ochi.Eu imi ridic castile si incerc sa mi le bag in urechi,dar Onew mi le ia din mana si ma saruta apasat nelasanduma sa respir.Incepe sa ma mangaie pe solduri facanduma sa tresar la fiecare atingere a sa.Cintinua cu saruturile umede pe gat chiar muscanduma uneori.Se opreste brusc privinduma si zambind.Se tranteste langa mine in pat,ma cuprinde cu bratele de talie lipinduma de abdomenul lui.Isi baga capul in spatiul dintre urechea si umarul meu.

-Noapte buna iubire!imi sopteste el inchizand ochii.Apelativul folosit de el m-a facut sa tresar,dar m-am linistit repede si am adormit.

Am dormit foarte bine in bratele lui Onew unde ma simteam in siguranta.Cand m-am trezit parca nu imi venea sa ma despart din imbratisarea sa.Zambesc uitanduma la fata sa,il sarut in coltul gurii si vreau sa ma ridic,dar el ma trage inapoi in bratele sale tinanduma mai strans ca inainte.

-Inca 5 minute!spune el inca avand ochii inchisi.

-Hmmm...am nevoie la toaleta.spun eu putin rusinata.

-Offf...nu mai poti astepta cinci minute?

-Oh...suspin eu si raman imbratisata cu el cam un sfert de ora.Cand s-a decis si el sa se trezeasca m-a sarutat scurt.

-Te iubesc!spune zambind ridicanduse din pat.

Dupa ce Onew mi-a luato inainte la baie a trebuit sa astept sa se spele el si apoi sa se schimbe ca sa pot sa intru sa imi fac si eu ,,siesta" de dimineata.Dupa ce ne-am imbracat am coborat jos unde omma ne astepta cu micul dejun gata.Am mancat bine amandoi,iar apoi am plecat spre companie,unde baietii repeta coregrafiile.In sala de dans erau decat Minho,Junhyun si Taemin.

-Buna dimineata!le spun eu,ei ridicandusi privirile catre mine.

-Buna Dana,Onew!spune Taemin zambind.

Dupa ce am mai vorbit despre coregrafia urmatoare am observat ca,Key nu a ajuns inca.

-Baieti,de ce intarzie atat de mult Key?El de obicei era primul aici.

Toti se uita la mine uimiti mai putin Onew apoi toti isi lasa privirile in jos auzinduse un suspin lung.

Patru ani in SeulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum