12.Tentatii

179 14 1
                                    

-Si ce facem? intrea Onew

-Pai eu... o sa... merg in gradina din spate, ii zambesc fals.

Ma indrept catre birou, imi i-au castile si telefonul si merg in spate. M-am asezat pe leaganul meu, mi-am bagat castile in urechi si am dat drumul la muzica.

Mi-am inchis ochii si nu mai vedeam si auzeam ce se intampla un jurul meu.

Cand am deschis ochii m-am speriat de Onew care statea langa mine in leagan.

-Ce faci? il intreb eu.

-Stau. Dar tu ce asculti?

-Blue flower.

-Oo.. Boys over flower ost.

-Dap. Imi place melodia.

-Pot sa ascult si eu?

Nu i-am raspuns doar i-am intins o casca, iar el si-a bagat-o in ureche.

In timp ce ascultam, Onew s-a apropiat prea mult de mine, iar dupa ce sa terminat, a inceput Love you, tot din Boys over flower ost.

Nu e bine. De ce trebuia sa inceapa melodia asta. Onew sa uita la mine, dar eu mi-am lasat privirea in jos.

-Sa.... saranghe Dana.

Nu i-am raspuns, iar el mi-a ridicat fata in asa fel incat sa il privesc in ochii si sa imi bata inima foarte tare. Nu se poate! Nu!

S-a apropiat din ce in ce mai mult pana cand a facut-o. M-a sarutat. Aish... nu pot sa cred.

Cum a terminat si despartit i-am tras o palma.

-De ce ai facut asta? Intreaba Onew.

-Chiar trebuia sa ma saruti. De abia te-am iertat.

Imediat mi-a dat inca un pupic pe obraz si dupa a fugit in casa.

Patru ani in SeulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum