4.O seara minunata

155 12 0
                                    

-Hei asteapta,te rog, zice Key.

-Ce vrei? Ma intorc eu la el aproape ca imi dadeau lacrimile.

-Ai incredere in mine.

-Ok.

Imediat cum i.am raspuns el m-a luat in brate .

-Multumesc, imi spune Key. Hai te duc acasa.

-Bine, sa mergem.

Acasa cum am intrat pe usa am fost luata la intrebari de Raluca.

-Hei. Cine era tipul ala de la usa?ma intreaba foarte curioasa Ralu.

-Un prieten,ii raspund eu.

-E iubitul tau?

Cum am auzit asta am ramas uimita.

-Nu Ralu e doar un prieten, amic, incerc eu sa ii raspund pe un ton calm.

Nu am lasat-o sa mai continue si am mers la mine in camera sa ma schimb. Imediat dupa am mers in bucatarie si am vazut-o pe mama ca pregatea masa.

-Ce sunt cu pregatirile astea? intreb eu.

-Unchiul Kai si varul tau Cristi vin in vizita de o saptamana. Tatal tau este deja la aeroport. Am auzit de la ei ca pe acolo in Romania a nins atat de mult incat sau inchis scolile.

-Pai Cristi o sa aiba cu cine sa stea ca si la noi e la fel.

Intradevar un ultimile zile a nins mult aici in Seul. Mie imi place iarna dar mai mult primavara. Priveam pe geam catre fulgi mari de zapada.

Timpul a trecut, iar unchiul Kai si Cristi au ajuns. Am luat cu totii cina apoi am mers cu Cristi in camera mea.

-Si cum e la facultate? ma intreaba Cristi.

-Sincer e greu. Cu examenele si ascultarile, dar la tine?

-La fel de greu.

Linistea dintre noi a fost intrerupta de un bulgare de zapada. Eu si Cristi am mers la geam. Nu imi venea sa cred era Minho, Taemin si Key.

-Ce faceti aici? intreb eu uimita.

-Am venit sa ne jucam, zice Taemin cu un zambet mare.

-Apropo cine e el? intreaba Key.

-Kris, varul ei.

-Hai iesiti sau nu ?

Eu ma uit catre Cristi, iar el da din cap catre iesire.

-Unde iesiti? ne intreaba mama inainte sa iesim pe usa.

-Aici in curtea din spate, zic eu.

-Bine.

Ne-am distrat, dar cand a fost radul meu si al lui Key sa ii cautam pe restu prin zapada el m-a intrebat:

-Sincer el chiar e varul tau?

-Ce? Da. De ce esti gelos?

-Nu. Doar curios.

Pentru ca nu am fost atenta Cristi m-a tras in zapada langa el, iar Key care a vrut sa ma prinda, a cazut langa mine, apoi amandoi au inceput sa ma gadile.

-Ce faceti voi trei aici ? intreaba Taemin.

-Am gasit pe cineva prin zapada.

-Hai sus cu voi, scuturativa de zapada si hai sa mergem Key, zice Minho.

Ne-am ridicat, iar Minho, Taemin si Key au plecat, iar eu si Cristi am mers in casa.

-Vad ca v-ati distrat fara mine in zapada, zice Ralu suparata.

-Lasa ca o sa iesim si maine .

Eu am mers in baie si dupa ce m-am schimbat m-am bagat in pat si imediat am adormit.

Patru ani in SeulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum