29.Jin si cadoul

97 11 0
                                    

Cand a plecat si-a uitat o punga in cafenea.Am sunat-o de mai multe ori,dar nu imi raspundea.Din curiozitate ma uit in punga si vad un parfum scump si un costum foarte sexy.Am mai incercat o data sa o sun si in sfarsit mi-a raspuns.

-Alo?Nu pot sa vorbesc chiar acum...

-Te-am sunat sa iti spun ca...mmm...

-Spune mai repede!

-Pai...ammm...azi la cafenea...ti-ai uiatat ammm...parfumul si...ammm...costumul de baie si...

-Vreau doar parfumul,restul pastreazale.

-Dar ce sa fac cu restul?

-Dai-l prietenei tale.

-Nu am asa ceva. Spune mai mult in soapta ca si cum nu ar fii vrut sa aud.

-Ne vedem mai incolo sa imi dai parfumul.Paa.

-Pa.

Aveam sa o sun mai tarziu ca sa ne intalnim sa ii dau parfumul, dar ce o sa fac cu costumul?

Dana Pov

Dupa ce am inchis am vazut ca Onew se uita la mine iritat.

-Cine era la telefon?

-Amm... o prietena. Vrea sa ne vedem sa imi dea ceva ce am uitat la ea.

-Si cum o cheama?

-Amm... Eun-Sul.

-Atunci nu te-ai supara daca as veni si eu cu tine.

-Cum? Nu, dar de ce sa vi? O sa stam de vorba... amm... chesti de fete... o sa te plictisesti...

-Aish... dar...

Nu a apucat sa continuie pentru ca a inceput sa imi sune telefonul. Era tot Jin.

-Alo Eun-Sul?

-Cine? Eu sunt Jin.

-Da Eun-Sul, o sa ne vedem in fata facultatii Shinwa acum. E ok?

-Ce strada?

-Kim.

-Ok ne vedem acolo.

-Pa Eun-Sul.

-Pa.

Dupa ce am inchis, fara sa ii mai spun ceva lui Onew am plecat de la baieti si am mers sa ma intalnesc cu Jin.

Cand am ajuns in fata facultatii mii de amintiri mi-au aparut in minte din viata mea de scoala,liceu,facultate si la absolvire si am vazut ca Jin era deja acolo m-am dus la el repede.

-Scuze pentru intarziere,zic eu.

-Nu e nimic. De abia am ajuns si eu, imi spune Jin cu un zambet pe fata.

-Multumesc pentru parfum, dar cu restul ce ai facut?

-Acum este la Suga si o sa i-o dea lui Sakura.

-Cum? Toatea astea sunt de la Sakura. Acum sigur este o problema..

-Ups...

-Am incurcat-o.

-Nu cred ca e asa rau.

-Crezi? Sti ceva? Lasa-o balta.

-Aish... imi pare rau, zice Jin lasand capul in jos.

-Nu e nimic. Acum o sa plec. O sa se supere mai rau Onew.

-Bine. Pa.

-Pa.

M-am intors la baieti acasa si am fost luata in primire de Key si Onew care m-au dus direct in bucatarie. Cum am intrat am vazut masa frumos aranjata cu mancare si lumanari. M-am asezat si am ramas singura cu Onew.

Patru ani in SeulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum