13.Surpriza dulce

147 14 1
                                    

Am incercat sa uit ,,incidentul" de mai devreme,dar cu cat incercam mai mult,cu atat il simteam inca acolo,langa mine,prividu-ma.Am intrat in casa deoarece deja incepea sa mi se faca foame.Intru in bucatarie si gasesc o gramada de faina aruncata peste tot in bucatarie si un chip cunoscut plin de faina incercand sa schiteze un zambet.

-Ce s-a intamplat aici?intreb eu dand din maini incercand sa ajung la gean sa il deschid.

-Surpriza!striga Onew si Ralu deodata aratand spre o tava cu prajituri in forma de inimioara.

Vreau sa ma duc sa imi iau ceva de la frigider de mancare,dar doua maini imi cuprind talia.

-Ce crezi ca faci?il intreb eu pe un ton calm?

-Ma asez comad.raspunde el cu o voce dreasa.

Eu,ca sa il dau la o parte ii arunc faina in fata.Ralu,la vederea reactiei mele a inceput sa rada,aratand catre Onew,care imi daduse drumul.Nu dura mult si toata treaba s-a transformat intr-un razboi cu faina drept arme.La sfarsit eu,Ralu si Onew arata mai rau decat pestii aia micuti care se prajesc in faina.Intr-un final m-am asezat pe scaunul din fata lui Onew luandui-o inainte,iar Ralu a plecat sa se uite la televizor.

-Vroiam sa ma asez acolo!spune Onew vizibil iritat.

-Acum m-am asezat eu!spun eu incercand sa iau bolul cu orez de pe masa.

Dar ce sa vezi micul bucataras incepe sa ma gadile,iar eu ma ridic de pe scaun incercand sa scap din ,,tortura''.Aceleasi maini imi prind talia si o aseaza la el in poala.Eu incerc sa ma ridic dar el ma imbratiseaza si isi aseaza capul pe umarul meu soptind un ,,saranghe".Ma inrosesc la fata si imi continui pranzul in poala lui Onew cu,capul lui pe umarul meu.Cand am terminat am luat o prajitura facuta de Onew si Ralu zambind.

-Sper ca sunt comestibile.spun eu pe un ton serios.

-Pfff...spune cu o fata perversa.

Imi pun prajitura intre buze si cand sa musc...Onew musca si el din aceeasi prajitura,ajungand pana la buzele mele pe care le saruta si apoi zambeste mancand in continuare.Eu simtind caldura din obraji mi-am dat seama ca ma inrosisem.

Patru ani in SeulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum