𝑇𝑊𝐸𝑁𝑇𝑌 𝐹𝐼𝑉𝐸

954 70 11
                                    


                — Hola, mi princessa!

— Skarbie — odpowiedziała Paige, owijając ramiona wokół szyi Lucasa i szybko cmokając go w policzek. Rozejrzała się po planie, zachwycona pięknym krajobrazem.

— To nie wystarczy! — Lucas zmarszczył brwi i wydął usta. Paige wywróciła oczami, a następnie złożyła na jego wargach prawdziwy pocałunek. — Idealnie, a teraz chodź poznać obsadę.

Paige pisnęła podekscytowana, kiedy chłopak wskazał na Amybeth.

— Amybeth! — krzyknęła Paige, zaczynając skakać ze szczęścia. McNulty podniosła wzrok, przez sekundę zmartwiona, jednak szybko zachichotała i do niej podeszła.

— Przepiękna Paige Jackson, o której tak wiele słyszałam. Niezwykle mi miło zawrzeć z tobą znajomość, piękna — powiedziała Amybeth, żywo ściskając jej rękę. Paige zarumieniła się przez dobór słów dziewczyny.

— Amybeth, jestem ogromną fanką! Uwielbiam twoją grę w serialu... Na żywo jesteś o wiele ładniejsza! Nie, że w telewizji nie jesteś ładna, jesteś naprawdę piękna, ale osobiście jest lepiej... O Boże, po prostu się zamknę — wyjąkała Paige, robiąc się cała czerwona z zażenowania.

— Skarbie, spokojnie — wtrącił Lucas, opiekuńczo owijając ram†ę wokół jej talii i przyciągając ją bliżej siebie.

— Oprowadzić cię po planie? — spytała Amybeth z delikatnym uśmiechem.

— Jasne!

Lucas niechętnie zabrał rękę.

— Dobra, zostawię was same — jęknął.

— Zajmę się nią! — Zaśmiała się Amybeth i poklepała go po ramieniu. Chłopak jedynie kiwnął głową w odpowiedzi, a następnie ucałował policzek Paige i odszedł.

Amybeth wzięła Paige pod ramię i szeroko się uśmiechnęła.

— Chodźmy!

¹ FANPAGE ━ LUCAS JADE ZUMANNOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz