i

1K 103 272
                                    

"Hadi seni temizleyelim."

bölüm 1: tablonun içindeki şeytan
Aldığı bezi hafifçe ıslattı çerçeveyi sildi. Kuru bir peçete ile de, tabloyu sildi. Renklerini belirginleştirmesi gerekiyordu. Toz tabloya öyle bir yapışmıştı ki, renkleri soldurmuştu. Kenarda duran verniği aldı. Tablonun üzerine döktü ve fırça yardımıyla yaydı. Tablonun güzelliği daha fazla ortaya çıkmıştı. Kenarlara bulaşan verniği sildi. Bu sırada çerçevede bir çıkıntı olduğunu gördü.

"Bu da ne böyle."

Simetri, onun için önemliydi. Bu yüzden çıkıntının üzerine parmağını bastırdı.

Bir ışık belirdi. Işık giderek siyahlaştı. Ardından yeşil dumanlar bürüdü etrafını. Duman gittiğinde ortaya biri çıkmıştı.

"Merhaba güzellik, ben Cat Noir."

Marinette korkmuştu ve Marinette korktuğunda kekelerdi.

"Şu şeytan o-olan Cat Noir-r mi?"

"Ta kendisi bebek."

"Na-nasıl yani?"

"Beni sen özgür bıraktın. Yaptıklarım yüzünden bir tablonun içine hapsedilmiştim."

Marinette derin nefesler alarak kendini sakinleştirdi ve sordu.

"Ne yapmıştın ki?"

"Bunları bilmesen daha iyi olur bebek."

"Sensin bebek. Ben bir büyücüyüm."

"Peki büyücü hanımefendi. Beni özgür bıraktığınız için teşekkürler, ben şimdi gidiyorum."

"Hayır, hiçbir yere gitmiyorsun. Seni ben özgür kıldım. Bundan sonra benim şeytanımsın."

"Nerenden uyduruyorsun bunları? Ben lamba cini değilim. Ben tablonun içindeki şeytanım. Ben Cat Noir'im. Ben kimsenin emri altında kalmam."

"Ne?"

"Öyle bir şey olmadığını söylüyorum. Kimse beni emri altına alamaz."

"O zaman bana yardım et."

"Peki bundan benim çıkarım ne?"

"Tablodan çıktığını kimselere söylemem. Bu sayede konsey, seni yeniden bir tablonun içine hapsedemez."

"Bir şeytan ile iş birliği yaptığının farkındasındır umarım."

"Evet, farkındayım. Bedenimin içinde bulunan ruh zaten bana ait değil ki. Ruhun asıl sahibi şeytanlarla iş birliği yaptığı için bedeninden olmuş."

Cat Noir sırıttı. Güzel bir anlaşmaydı. Hem özgürdü, hem de karşısındaki kişi kendi ruhuna sahip değildi. Hiçbir şekilde ceza alamazdı. Yakalansa bile.

"Uzat elini ve anlaşmayı tamamlayalım."

Cat Noir'in elinden yeşil dumanlar çıkmaya başladı. Marinette gülümsedi. Bunca yıl yaşadığı bu sefaletlerden sonunda kurtulacaktı.

Elini uzattı. Cat Noir'in gözleri tamamen neon yeşili olurken, Marinette'nin gözleri tamamen mor olmuştu.

"Bizi bu sefalet evden ve yaşamdan çıkar. Zengin ve soylu bir aile haline getir bizi."

"İsteğin benim için emirdir, leydi."

'mephisto, 2020

my devil cat ☯ maricatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin