viii

579 50 42
                                    

"Ee, şimdi ne yapıyoruz Ad?"

"Kitabı yeniden çalıyoruz Mari."

bölüm sekiz: ruhundan bir parça

"Ékrixi.*"

Marinette'in fısıldamasıyla çalışmak için oluşturdukları alands oluşan mor patlamayla bütün eşyalar onların görünmez olmasını sağlayan duvarlara çarprak kırıldı.

"Bunu ben de beklemiyordum işte. Gözlerini aç Mari."

Marinette tek gözünü açıp etrafa baktı. Bu büyü asa gerektirmiyordu ve saldırı gibi gözükse de aslında savunma büyüsüydü.

"Bu biraz fazla değil mi Noir?"

"Herkesin üstüne atladığını düşün. Nasıl kurtulacaksın o kadar kişiden?"

"Mantıklıymış aslında."

Cat parmağınu şıklatıp her şeyi eski hâline getirdi. "Tekrar yap."

"Ékrixi."

Yeniden mor patlamayla etrafa saçılan eşyalar, yeniden kırıldıklarında Cat gururla gülümsedi.

"Bu neden seni etkilemiyor?"

"Dokunulmazlık diye bir şey var. Patlama büyüleri bana işlemiyor. Kendimi bir nevi yok ediyorum."

"Onu da öğretebilir misin?"

"Çok zor ve yorucu bir büyü. Bunun altından kalkacak kadar iyi olduğunu sanmıyorum."

"Hadi hadi, bir kez deneyeyim! Lütfen Cat, lütfen!"

"Beni bu şekilde etkileyemeyeceğini biliyorsun Mari. Bunu yapman haftalarca yorgun düşmene neden olur. O kadar zamanımız yok. Diğerine geç."

Karşısındaki mankene asayı sallayıp dirseğini aniden düzleştirdi. "Kleidariá!*"

Manken, insanın tamamen hareketsiz bırakacak ve acı verecek pozisyona geçtiğinde Mari gülümsedi.

"Bak yapabiliyorum işte!"

"Bunu bugün elli altı kez yaptık. İlk defa doğru yaptın."

Mari dudağını büzdüğünde Cat Noir güldü.

"Bugün bu kadar büyü yeterli. Lanetler orada işe yaramayacaktır. Sadece toz laneti işe yarar ancak o çok riskli."

"En fazla ne olabilir ki?"

"Büyüyü yapan kişiyi toza çevirir."

"Onu hiçbir hâlde yapmam."

"Bence de yapma zaten Mari. Hadi, bugün bu kadar yeter."

Cat saate baktı ve şaşırdı. "Tam sekiz saattir çalışıyorsun. Cidden yeterli. Hadi milkshake içelim!"

"Ben çikolatalı istiyorum!"

×

"Bugün onları göremedim Usta Fu."

"Gelmediler mi yani?"

"Gelmediler usta. Ne yapayım?"

"Amaçlarını öğrenmen için onlarla yakın olman gerek Alya. Onlarla arkadaş ol."

"Tamam Usta Fu."

×

"Ortalıkta görünmemişler."

"Ne planlıyor olabilirler?"

"Belki sadece hayatını yaşamaya çalışıyordur."

"Farkındaysan o Cat Noir, Viperion. Sadecr hayatını yaşamak onun tarzı değil."

"Bilemiyorum. Sonuçta tek suçu babasının intikamını almaktı. Eğer Cat Woman insan görünümüne girmiş bir şeytandan çocuk yapmasaydı bunlar yaşanmayacaktı bile!"

"İyi de Cat Noir sonradan şeytanlığını kazandı!"

"Ama babası sayesinde! Ritüelleri öğrenmeseydi olmazdı!"

"Yeter! Tartışmayı kesin. Rena Rouge amaçlarını çözene kadar bu konu kapanmıştır!"

Herkes sustuğunda konseyin başı olan Ladybug konuşmaya devam etti. "Şu hâlinize bakın, burada olmamasına rağmen hâlâ sizi birbirinize düşürebiliyor."

"Özür dileriz efendim."

Ladybug, ruhundan bir parçayı verdiği kızın dönüp dolaşıp Cat Noir'i bulmasını kendine yediremiyordu.

"Toplantı bitmiştir. Dağılın."

*Ékrixi: yunanca patlama anlamına geliyor.
*Kleidariá: yunanca kilit anlamına geliyor.
'mephisto, 2020

my devil cat ☯ maricatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin