xii

403 37 12
                                    

"Şimdi her şeye olduğundan daha yakınız."

bölüm on iki: sırlar açığa çıkıyor

Mabedin merkezine doğru koşmaya devam ederken Marinette sordu.

"Cat neden ışınlanmıyoruz?"

"Burada yapılan büyüler tespit edilebiliyor, yerimizi yeterince açık ettik ve şimdi ancak saklanarak gidebiliriz."

Cat Noir sözünün bitmesiyle beraber Marinette'in bileğinden yakaladı ve kuyruğuyla onun ağzını kapatarak bağırmasını engelleyerek geriye doğru atıldı. Hızlı gelişen bu olayın ardından köşeden ters yöne giden Carapace geçmişti.

"Nasıl anladın?"

"Kedi kulaklarım boşuna yok herhalde."

Cat Noir yan bir şekilde birkaç kez sekerek hızını kazanmış ve koşmaya başlamıştı. Marinette ise ona yetişmeye çalışarak ilerliyordu. Köşeye geldiklerinde Cat Noir ayaklarını sürerek kendini durdurdu ancak Marinette hızını kontrol edemediğinde Cat Marinette'i sırtından iterek onun yönünü yan koridora çevirdi. İkisi de bozuntuya vermeden koşmaya devam ettiklerinde sonunda mabedin merkezine gelmişlerdi.

"Merhaba Ladybug ve Peacock."

Ladybug yüzünde gülümsemeyle ayağı kalktığında Peacock sinirli bir şekilde kalkmıştı.

"Merhaba Noir ve sana da merhaba Marinette Dupain-Cheng."

"Bu ne demek oluyor?!"

Peacock bağırdığında Cat'in yüzünde sinsi bir sırıtış vardı. Cat dirseğiyle Marinette'i dürttü ve Marinette belli belirsiz bir şekilde kafasını oynattı.

Marinette'in etrafında yeniden mor dumanları çıktığında aynı şekilde Ladybug'da da kırmızı dumanlar çıkıyordu.

"ΠΑΓΟΣ!"*

Marinette asayı doğrultup bağırdığında dumanlar vücudundan asaya toplanmış ve hızla Peacock'a yönelmişti. Peacock'un engelleyemediği bu büyüyle buza dönüşmesi onu şaşırtmıştı.

"Buz büyüsünü seçmemizin sebebi bir şey yapamıyor olmana rağmen algılayabilir hâlde kalmandı." diyerek kısaca açıkladı Cat Noir.

"Ayrıca Marinette büyü yaparken senin gücünün açığa çıkması beni germedi değil söyleyeyim."

"Ah küçüğüm, hiçbir şeyden haberiniz yok değil mi?"

"Ne demek hiçbir şeyden haberiniz yok?"

"Her şey zaten benim planımdı Marinette. Ruhun benim parçam, bu sayede büyücüsün. Cat Noir ise kaderinde her zaman benim parçamı bulmakla yükümlü. Konseyin parçalanması için onun tam olarak bana ulaşması lazımdı. Sen sadece bir aracıydın."

"NE DEMEK OLUYOR BU?"

Marinette hızla yükseldiğinde Ladybug gülmemek için kendini kastı. Şu an Marinette'in düşüncelerini görebiliyordu ve gördüğü tek şey kendinin parçalarına ayrılmış hâliydi.

"Sakin ol küçüğüm. Sayende eski gücümdeyim ve konsey artık beni etkileyemez."

Sanki bu anı bekliyormuşçasına içeri giren konsey üyeleri şaşkınlıkla bir onlara bir de buza dönüşmüş Peacock'a bakıyordu. Sonra arkalarından hava büyüsüyle Fu ve Rena'yı taşıyan Ryuko geldi.

"Burada neler oluyor?"

Ladybug büyüyle Marinette'i yanına çekti ve elini onun omzuna koyarak onun büyü gücünü kendine geçirdi.

"Ολα τελειώνουν."*

Konsey üyeleri kırmızı dumanlarla beraber havaya yükseldi. Güçleri ve yetenekleri teker teker bedenlerinden ayrılırken hepsi acı içindeydi.

"Güçsüzlüğümden faydalandığınız zamanlar bitti. Ve şimdi her şey daha iyi olacak."

Güçler Ladybug'a doğru ulaşırken Ladybug'ın kırmızı benekler ardındaki koyu mavi gözleri beyaza dönmüştü.

"No more council."*

Buza dönüşmüş Peacock ile heykele dönüşmüş Fu ve Rena Rouge da toz olup uçtuğunda Marinette'i vücudu yere düştü. Kaskatı kesilmiş bedeni arada refleks olarak hareket ediyordu.

"Ona ne olacak?"

"Kendine geldiğinde senin ona bahşettiğin hayatı yaşayacak." Ladybug derin bir nefes aldı. "İstersen onunla kalabilirsin."

"Ben, onunla kalacağım."

"Ona bana baktığından daha iyi bak Cat Noir. Buna ihtiyacı olacak."

"Elbette Ladybug. Peki bundan sonra ne olacak?"

"Konsey artık yok, sadece ben ve sen varsın. En başa döndük Cat Noir. Yeniden en başındasın."

"Bu da ne demek?"

"Kedi kimliğin sürekli beden değiştirirdi. En son seni seçti Adrien Agreste. Ve sen onun istediği özelliklere sahipsin. Yeniden buluşana dek, Cat Noir seninle kalacak."

"Anlıyorum."

"Onlara iyi bak, sevgilim." dedi Ladybug, gözleri neon yeşiline bulanmış Cat Noir'e.

"Bakacağım." dedi Cat Noir. "İkisine de çok iyi bakacağım."

*Πάγος; Yunanca buz anlamına geliyor.
*Ολα τελειώνουν; Her şey biter/bitiyor.
*No more council; Marvel çizgi romanlarındaki House of M döneminde Wanda Maximoff - Scarlet Witch'in dediği "No more mutants." sözüne göndermedir, "Daha fazla konsey yok." anlamına gelir.

Sonraki bölüm final.

'mephisto, 2020.

my devil cat ☯ maricatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin