"Fazla tepki verme bebeğim. Anlaşılırsan, ölürsün. Ölürsen yok olursun."
"Doğru, üzgünüm."
"Şimdi odana çıkalım bebeğim. Hadi, beni takip et. İsteğine göre düzenleyeceğiz daha."
"Ne dedin sen?"
bölüm 3: alıngan insanlar ve kedi
"Odaya çok bir şey istemiyorum Ad. Biraz softluk istiyorum. Sadece şuraya kocaman bir gardırop istiyorum ve şuraya çift kişilik yatak olsun yeter. Kalanını senin zevkine bıraktım.""İsteğin benim için emirdir leydi."
"Her defasında bunu demek zorunda mısın Ad?"
"Dememi istemiyor musun?"
"Böyle dediğinde kendimi garip hissediyorum. Yani, sanki senin efendin gibi hissediyorum ve bu his; hiç hoş değil. Biz arkadaşız."
"Arkadaş mıyız?"
"Evet. Sen ne düşünmüştün ki?"
"Yani daha ön- Her neyse."
Adrien, yani Cat Noir biraz düşündü ve odanın görüntüsünü hayal etti. Dudaklarını kıpırdattı ve ne olduğunu bilemeyeceğimiz birkaç kelime fısıldadı.
Parmaklarını şıklattığında oda, tam olarak Adrien'ın istediği gibi döşenmişti.
"Bu çok güzel Ad. Teşekkür ederim."
"Rica ederim bebeğim."
"Ah şuradaki XBOX mı? Hadi oynayalım!"
"Ezilmek mi istiyorsun bebeğim?"
"Laflara bak be! Seni bir yeneyim de gör sen."
"Kendine bu kadar güvenme bebeğim. Yendiğimde de zırlama. Zırlayan bebeklerden nefret ederim. Hatta bebeklerden de nefret ederim."
"Ama, ama bana bebeğim diyorsun. Benden nefret mi ediyorsun?"
Adrien elini alnına vurdu. İnsanların bu kadar alıngan ve konuları bambaşka yerlere çekebildiği gerçeğini unutmuştu. Onlar kesinlikle aptaldı.
"Hayır güzelim. O manada değil. Bebekler her ne kadar 'tatlı' gözükseler de sinir bozucular. Bu yüzden onları sevmiyorum ama tatlılar. Ayrıca sen gerçekten bebek misin aptal?"
"Doğru, üzgünüm."
"Her neyse."
Adrien omuzlarını silkti ve krem rengi pufa kendini attı.
"Şu an hiç oynayasım yok."
Marinette tam konuşacakken, aşağıdan gelen seslere dikkat kesildi. Bu geçmişten kalma bir alışkanlıktı. Sesleri takip ederdi. Yakalanmamak için.
"Sadece annen geldi."
"Nereden biliyorsun? Gidip bakacağım."
Marinette hızla odadan çıkıp merdivenlere yöneldiğinde Adrien gözlerini devirdi.
"Aptal."
Sakinleşmek istercesine soludu.
"Gerçekten çok aptal. Nasıl böyle birine denk geldim ben?"
Marinette'nin yeniden merdivenlerden çıktığını duydu. Marinette odaya girmeden eğilerek sadece kafasını kapıdan gösterdi.
"Kruvasan ister misin?"
"Süt de alayım. Kediyim ya sonuçta."
"Güldürme beni Ad. Hadi gel."
İkisi de gülerek merdivenlerden indi ve mutfaktan kruvasan alıp sütle beraber yediler.
Marinette sütü havaya kaldırarak Adrien'a doğru uzattı.
"Arkadaşlığımıza Ad!"
Adrien biraz kırıkça gülerek ona karşılık verdi ve bardakları tokuşturdular.
"Arkadaşlığımıza Mari."
'mephisto, 2020
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my devil cat ☯ maricat
Fanfiction❝Bir gün Marinette çaldıklarıyla beraber polisten kaçıp evine giderken, yolunun üstünde bir tablo bulur. O tabloyu bulmasının hayatının dönüm noktası olacağını ise hiç düşünmemişti.❞ powerfull ; marinette dupain-cheng × cat noir tamamlandı. ☭vodka.