v

636 74 47
                                    

"Sakarlık için bildiğin bir büyü var mı?"

bölüm beş: durmayan kedi ve konsey
"Kurabiye yapmak ne zamandır bu kadar zor?"

"Kurabiye yapmak zor değil, sen beceriksizsin Mari."

Mari dudaklarını büzdü. Normalde yemek pişirmede çok iyi olsa da, şimdi değildi ve sebebini bilmiyordu.

"Oysaki eskiden çok iyi yapardım."

Ad karşısındaki kızın yüzüne baktı ve ciddi olup olmadığını anlamaya çalıştı.

"Büyü. Değişen hayat. Değişen yetenekler."

Marinette başınıyla Adrien'ı onayladı ve fırından çıkardığı kurabiyeleri tezgahın üstüne koydu. Bu sırada Ad, bütün insanlar Marinette kadar salak mı, diye düşünüyordu. Yetenekliydi, becerikli diyebilirdiniz ama sakardı ve şapşaldı. Böyle cadı olur mu, diye düşünmeden de edemedi.

"Ad, yemiyor musun?"

"Zehirlenmek istemiyorum."

"Sen şeytan değil misin, nasıl zehirleneceksin ki?"

Ad elini alnına vurdu.

"Bu formumda bu bedenim hasar görür. Şu an insanım. Büyü yapabilen bir insan gibi düşün. Tıpkı senin gibi."

Adrien hâlâ Marinette'in salak olduğunu düşünüyordu. Beynini kullanıyor mu acaba, diye düşündü.

"Haksızlık ediyorsun Ad! Bence güzeller."

Ağzına attığı kurabiyeyi bitirdiğinde söylemişti bunu. Adrien belli belirsiz gülümsedi ve önündeki tabaktan bir tane kurabiyeyi aldı. Tadı hoştu.

"Süt var mı?"

"Sen ve şu süt sevdan."

"İnsan formunda olmam kedi olduğum gerçeğini değiştirmiyor Mari!"

Sabırsızlıkla yerinde kıpırdandı.

"Hadi bana güzelinden koca bir bardak süt ver!"

Mari, gözlerini devirdi ve buzdolabına ilerledi. Bu sırada Adrien onun arkasından bağırdı.

"Çikolatalı olabilir mi, lütfen?"

"Ben çikolatalı sütü nereden bulayım şimdi, hem kendin yapamıyor musun zaten?"

Adrien suratını astı ve parmağını şıklattı. Elinde beliren büyük cam şişe içerisindeki çikolatalı sütü Mari'ye doğru gösterdi.

"Benim için gram uğraşmıyorsun güzelim. Oysa ben sana yepyeni bir hayat verdim."

"Bana vicdan azabı çektirmek için uğraşıyorsun Ad, yapma!"

Ad, sütün son yudumlarını içtikten ve kurabiyelerin tamamını ağzına tıktıktan sonra ayağa kalktı. "Bir şeyler yapalım, ben sıkıldım."

"Sen durmak nedir bilmez misin?"

"Hayır, bilirsin ben ölümsüzüm, istediğim her şeyi yapabilirim, ayrıca kediyim. Dur kelimesi lügatımda yer almıyor."

×

Konsey kendi arasında toplanmış, bir anda değişen gerçekliği sorguluyordu. Dünya'ya yeniden inmemek gibi bir karar almışlardı ancak gerçeklikteki değişimler, onları bunu yapmaya itiyordu.

"Sizce, Cat Noir yeniden ortaya çıkmış olabilir mi?"

"Umarım ki çıkmamıştır."

'mephisto, 2020

my devil cat ☯ maricatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin