vii

602 62 16
                                    

"Lanetleri de öğrenmek ister misin?"

"Tabii ki!"

bölüm yedi: lanetler kitabı

Adrien elini yumruk yaptı ve eli neon yeşili bir ateşle yanmaya başladığında yeniden açtı. Avucunun ortasında bir kitap duruyordu.

"Bu gördüğün kitap, Lanetler Kitabı. Şu zamana kadar kimsenin uygulamadığı hatta duymadığı lanetler var. Bu lanetleri öğrenirsen, karşına kim çıkarsa çıksın rahatça alt edebilirsin. Ancak bu bir melek ya da şeytan olursa, ona karşı pek kolay işlemeyecektir."

"Yani sana karşı kullanırsam işe yaramaz mı?"

"Ben bir şeytanım, herhangi bir büyücü, en güçlü lanetle bile öylece beni etkileyemez."

"Ama seni bir tabloya kapatmışlar?"

"Bütün konsey toplanıp, büyüyü yaptığında bırak da bir zahmet işlesin. Tanrı değiliz sonuçta."

"Siz Tanrı'yla düşman mısınız?"

"Tanrı, düşmanı olan birini neden yaratsın ki? Hem yaratsa bile, onu yarattıysa aynı zamanda yok da edebilir. Biz Tanrı'yla düşman değiliz, ve olamayız zaten. Tanrı bizim düşmanımız olsa bile biz Tanrı'nın düşmanı olamayız. Ayrıca Tanrı'nın bizi yaratma sebebi, diğer yarattığı varlıkların ona olan bağlılığını onlara belli etmeden yani anlayabilecek kişilerin bile anlamayacağı halde test etmektir. Bizim görevimiz bu."

"O zaman konsey neden sizi cezalandırıyor ki Ad?"

"Konsey üyelerine zarar vermek, konseyden birini yoldan çıkarmak veya herhangi bir şekilde konseye baş kaldırmak bizim ceza alabildiğimiz birkaç şey. Ancak benim yaptığım şey diğerlerinin hatalarını gölgede bırakıyor."

"En fazla ne yapmış olabilirsin ki?"

"Bu kitabı Tanrı, konsey üyeleri, sen ve ben dışında kimse bilmiyor. Yani aslında sen de bilmiyorsun ama en azından varlığından haberdarsın."

 Marinette başıyla Adrien'ı onayladı. Bu zamana kadar kimsenin böyle bir kitaptan bahsettiğini duymamıştı.

"Ben de bir zamanlar konseyin üyesiydim. Diğer şeytanlar benim gibi kedi veya herhangi bir canlı değil. Sadece şeytan, ben hem bir kedi hem de bir şeytanım."

"Bunu bilmiyordum."

"Ben, bu kitabı arakladım ve konseyde, babamı hiçbir suçu olmadan hatta şeytan bile olmadan cezalandıran üye, Wang Fu'ya karşı kullandım. Wang Fu şu an gücünü kullanamıyor ancak bilgeliği sayesinde konseyde olmaya devam ediyor. Ben de bunun için cezalandırıldım."

"Ad, onların yaptığı çok acımasızca."

"Biliyorum, ben bunu konsey üyelerine anlatamadım. Konseye yeni katılmıştım ve, dinlemediler işte. Olaya duygusal yaklaştığımı söylediler ancak ben babamı hiç sevmem."

"Anladım," Marinette hınzırca gülümsedi. "Eee, şimdi ne yapıyoruz Ad?"

"Kitabı yeniden çalıyoruz Mari."

'mephisto, 2020

my devil cat ☯ maricatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin