Odamın kapısı açtığım anda gerçekten şaşırmıştım. Aras karşımda dikiliyor ve bana onaylamaz şekilde bakıyordu. İlk konuşan ben oldum. "Burda ne arıyorsun?" dedim ve gözleri alev almış gibi beni süzmeye devam etti. "Korumaları başımdan attığım için senden özür dilemiyeceğim Aras." dedim, ve o da o anda söze girdi. "Gerçek değil sanmıştım, gerçekmiş." dedi gözlerinden hayal kırıklığı akıyordu. Bir an ben bile afallamıştım. Aras'ı daha önce hiç böyle görmemiştim. Biliyordu...
Onlarla gideceğimi biliyordu. Hiç istemeyerek de olsa lafa girmek zorundaydım, ve konuşmaya başladım." Neyden bahsediyorsun sen Aras, daha açıklayı olmalısın." dedim ve hiç düşünmeden öylece konusma ya başladı. "Bu zamana kadar sana iyi bir baba olamadığım için üzgünüm ama geçmişi geride bırakıp, benim yeniden kızım olmak ister misin?" dedi. Bu sefer gözlerinde bir parıltı vardı. Anlam veremedim ilk başta. İçim acıyarak da olsa lafa girdim. "Ben hep senin kızındım, Aras ama sen beni hiç kabullenmedin. Bu benim sorunum değil ama çok bir kızın olsun istiyorsan yenisi yap. Ben artık bu hikayenin bir parçası değilim." dedim ve Aras'ın gözünden bir damla yaş aktı. Ve ben hiç aldırış etmeden lafımı tamamladım." Şimdi izin verirsen kıyafetlerimi toparlayıp, bu yerden defolup gideceğim. "dedim o anda bana birsey vermek istedi, sanırım sakinleştiriçiydi. Ama elimden o anda gene aynı ışık çıktı. Bana iğneyi enjekte etmeden ben onun koluna dokunmuştum ve anında ayaklarımın uçuna kapandı. Yanına kadar eğilip son sözlerimi söyledim." Hiç birsey böyle olmak zorunda değildi, baba." dedim, ve kıyafetlerimi gelişi güzel bir çantanın içinde doldurup odadan ayrıldım. Ana salano vardığımda hiç birşey umduğum gibi değildi. Güneş,Toprak ve Ayaz'ı yakalamışlardı. Büyük ihtimalle ben gözümü açıp kapayıncaya kadar hepsi ölmüş olurdu ama bana saygılarından yapmamışlardı. Onlara minnet dolu bir bakış sergileyip. Korumalara yöneldim. "Hemen mahşerin üç atlısını bırakında odam da baygın bir şekilde yatan patronunuzun yanına gidin." dedim. Dediklerime herkes şaşırmıştı, ve korumaklar hemen odama yöneldi ama bizim üçlünün arkasından annem çıktı. "Bana veda etmeden mi gidiyorsun tatlım."Sesi sanki bana birsey ifade eder gibi çıkıyordu. Bu konuşma tarzını hiç sevmemiştim. Ve söylemektende çekinmedim." Bu ses tanunu hiç sevmiyordu,anne "ve devam ettim. "Eğer onlardan birine bile zarar verirsen bende onlarla birlikte aynı zararı görürüm. "dedim ve bir onlara bir bana baktı." Bu imkansız!! "dedi ve araya girdim." Ruhen hepimiz bağlıyız ve hemen onları bırak, anne sana hala böyle sesleniyorken."dedim, ve bizim üçlü yanıma geldi. Gitmek için hazırlanırken annem gene lafa karıştı." Aras yaptığını sonuna kadar hakketti. Eğer geri dönmek istersen burada her zaman bir evin olacak, biz senin aileniz Dolunay. "dedi ve bana sarılmak için bir adım öne geldiğinde ben bir adım geri çıktım." Artık bir ailem olduğunu sanmıyorum"dedim. Ve arkama bile bakmadan o evden çıktım.Bu evden hiç böyle çıkaçağımı hayal etmezdim. Bu ev benim çocukluğumdu, ama çokta iyi bir çocukluğum geçmediği için kolayca vaz geçebilmiştim. Bu evde yaşadığım sürece hep yalnızdım. Ama şimdi bu evden çıkarken yalnız değildim. Yanımda beni herşeyden koruyacaklarını bildiğim üç kişi vardı.Ve onlara sonuna kadar güveniyorum, fakat kesinlikle tamamen onlara açıldığımı söylemiyecektim. Bir kere birilerine güvendiğin zaman hiç düşünmeden onların peşinden atlaman gerekirdi. Ve artık benimde birilerine güvenmem lazım diye geçirdim içimden. Onlarda duymuş oluçaklarki bana dönüp üçü birden o baş döndürücü gülümsemelerini bahşettiler. Bende onlara gülümseyip gene derin düşüncelere dalmıstım. Zamanı gelince hangisini seçiçektim. Hangisiyle sonsuza kadar yasayacak kadar seviçektim. Ve seçtiğim kişi dısında kalanlara ne olacaktı? Aklımda gene deli sorular vardı. Ve hepsi zamanı gelince gün yüzüne çıkacaktı...* Devamı gelsin mi arkadaşlar.
Hikayeyi beğendiyseniz eğer lütfen yıldız atıp yorum yapmayı unutmayın.*Evwy sorular???
- Dolunay kimi seçeçek sizce?
(Yorumlarda lütfen bilirtin)- Neden Razoran için Dolunay'ın kanına ihtiyaç var?
(yorumlarda belirtin lütfen)-Annesi ve babası Dolunay'ı rahat bırakacaklar mı?
(yorumlar... )
*Eğer merak ettiğiniz herhangi bir sorunuz varsa lütfen çekinmeden sorun. 😊*Bu arada arkadaşlar Dolunay'ın kimi seçmesini istiyorsanız yorumlarda belirtin..
(Ve lütfen takip etmeyi unutmayın. Sizinle kocaman bir aile olalım... 🙏🙏)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuzluğa Başlangıç...
FantasyBazen ne karar vereceğimizi şaşırırız.Ama aslında yapmamız gereken tek şey kalbimizin sesini dinlemektir. Çektiğimiz acıların birgün mukafatı olacaktır. Ama bu mukafat bazen riskli kararların altında yatar. (Zamanla anlayacaksınız).....