Zilin çalması ve sınıfın bir anda gürültüyle dolması ile kafamı sıradan kaldırdım. Uyumuyordum. Düşünmekten uyuyamıyordum. Durduk yere Dm kutumu dolduran bir çok insan vardı fakat onun yazmasını beklemiyordum. Ve bu, kafamı doldurmaya yetiyordu.
Ellerimle yüzüm ovuşturarak sınıfta göz gezdirdim. Kızlar yoktu, muhtemelen bensiz kantine inmişlerdi. Jimin uyuyordu. O ise, benim gibi etrafı seyretmeyi kesip gözlerini bana dikti.
Belli etme, sakın sakın. Sakince, hafifçe sırıt ve önüne dön Seulgi.
O gün, yani insanların bize sevgili sıfatını taktıkları gün arttığı mesaja cevap vermemiştim ve şimdi, durduk yere tuhaf davranan kız da olmak istemiyordum.
Tam iki gündür Jaebeom'un hareketlerini gözden geçirmeye çalışıyordum. Sonuç, nötr.
Uzak bir insandı ve hemen samimi olmuyordu. Hoş, sözde arkadaş olmuştuk fakat merhaba merhabadan başka samimiyetimiz henüz olmamıştı. Ki bunun için de net bir adım atmamıştım.
Yapacak bir şey bulamadığım için telefonu elime aldığımda ise sürekli olduğu gibi aklıma cevap verip vermeme düşüncesi doluyordu.
Neden bu kadar abartmıştım bilmiyorum. Sonuçta beni tanımıyor. Cevap vermenin hiç bir zararı yoktu.
Son anda verdiğim karar ile iki gündür görüldü atmadığım sohbete girdim.
Defsouljb ; hey!
Güzel isimDefsoul ; hey!
Biliyorum
Ama..Telefonu elimden bırakmayıp anasayfa da dolandım. Bırakıp bildirim geldiğinde tekrar elime alırsam anlayabilir.
Göz ucuyla ona baktığımda elindeki kalemle defteri gelişi güzel çiziyordu. Bir anda kalemi bırakıp sırada duran telefonu eline aldı. Şifresini açtı ve..!
O mesajı görünce, dudağında oluşan sırıtış da neyin nesiydi bilmiyorum ama hoş. Onu görünce sessizce kıkırdayıp ekrana döndüm.
Defsouljb ; ama?
Defsoul ; tanımadığın bir insana bunun için mesaj atmış olamazsın
Defsouljb ; aslında ismini ne kadar çok duyduğumu bilemezsin.
Dm kutum senin adının geçtiği bir sürü mesaj ile dolu..Defsoul ; kamuspotu* nickname isim değildir
Yani
Beni tanımıyorsun?¿Defsouljb ; evet tanımıyorum
Biri ile mesajlaşırken onu gizlice izlemenin ne kadar zevkli olduğunu şuan anlıyordum. Keşke şu sırıtan yüzünü çekip atabilseydim .
Defsoul ; ?
Defsouljb ; ama bulamayacağım anlamına gelmez
Defsoul ; beni kimse tanımıyor jb..
Beni bulamazsın yaniDefsouljb ; evet
Defsoul ; lol
Yeni çocuk!
Sana bir tavsiye
Yerinde olsam çok kendime güvenmezdim
Yani bu gizemli gizemli konuşmaları bırakYüzümdeki ufak sırıtışın yerini gerginlik almıştı bile. Gereksiz bir havaya girmişti ve ben de salak gibi buna düşüp gerilmiştim bile. Aptal Seulgi.
Telefon ekranını kapatıp hızla sıraya bıraktım. Ardından ona döndüm. O da aynı şekilde telefonunu bıraktı ve gözlerini sınıfta gezdirmeye başladı. En sonunda gözleri beni bulduğunda o soğuk gülümsemesi tekrar beni karşılamıştı.
Yeni gelen çocuğun benim sırrımı hemen öğrenmesi mümkün değildi. Değil mi?
Pek içime sinmeyen bir bölüm oldu ama yine de paylaşıyorum. Lütfen kısacık da olsa yorum yapıp beğenip beğenmediğinizi gösterin. Kendi kendime çalıp oynuyormuş gibi hissediyorum lcklckdpndld
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen 💛