Arkadaşlar lütfen oy vermeyi, yorum yapmayı unutmayın. Hikayeyi okurken oluşan düşüncelerinizi merak ediyorum💛
"Seulgi, sen arkadaşlarına karşı bir şey hissetmezsin ki.""Acaba.. Senden hoşla-"
"İçinde bir şey olduysa o iki günde olmuştur zaten."
Aklımdaki düşünceleri dağıtıp, hıncımı almak istercesine sertçe dolabı kapattım. Ancak soyunma odasındaki bir kaç kız irkilince yaptığım şeyin farkın varmıştım. Bakışlarının arasında konuşmadan soyunma odasından çıktığımda hemen sahanın ortasında uzanmış tavanı seyreden Jaebeom dikkatimi çekmişti.
Salak çocuk, zeminin soğukluğunu hissetmiyor muydu? Yılın bu zamanı mevsimsel grip artarken bu yaptığı.. Ne diyorum ben!
"Hey! JaeJae!"
Tavanı izlemeyi bırakıp direkt bana dönmüştü. Hızlıca yanına ilerleyip resmen tepesinde dikildiğimde bir süre boş gözlerle baksa da sonunda sırıtmıştı.
"Hey! Gigi! Bir şey mi oldu?"
"Hayır, olması mı gerekiyor?"
Kafasını sağa sola sallayıp cevap verdi.
"Yer soğuk değil mi?"
Tekrar kafasını salladığında bıkkınlıkla nefesimi verdim. Bir kelime etse ölür müydü.
"Beynimi boşaltmam gerek.."
Anlamadığımı belli etmek için kaşlarımı kaldırdığımda konuşmaya devam etti.
"Kafam düşüncelerle dolu. Böyle oturmak iyi geliyor. Kimse konuşmadığı için sessiz de."
Konuştuğum için rahatsız mı olmuştu?
"Rahatsız olduysan--"
"Otursana"
Eliyle yanını işaret ettiğinde yüzümdeki sırıtışa mani olamadım. Bu ufak gerginliğimin nedeni neydi ki?
"Neyin var?"
Sorusu ile ona döndüğümde gözlerini kapattığını ve bana bakmadığını görünce bir süre onu izledim. Benim de bu sözde kafa dağıtma olayını yapmam gerekiyordu. Gereksiz evham yapıyordum. Sadece bir anlık öfke ile Jimin'e istemediğim bir laf takıyordum.
"Ufak tefek şeyler işte.."
"Jimin ile kavga ettiniz"
Tüm dikkatini Kyung'a vermiş gibi görünmesine rağmen bizi fark etmişmiydi yani.
"Kyung ile ilgilenmek ile çok meşgul gibi görünüyordun. Dikkatini nasıl çekmiştik acaba!"
Bir anda gözlerini açıp bana döndüğünde gülüşüne hazırlıksız yakalanmıştım. Genelde yalandan gülüyormuş gibi durardı. İlk defa kısa da olsa kahkaha atmıştı ve bu durum kalbimin de hazırlıksız yakalandığı bir andı.