005

233 28 1
                                    

Youngjae menoleh ke kiri dan kanan, mencari dua orang rakannya, baru masuk dah hilang

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Youngjae menoleh ke kiri dan kanan, mencari dua orang rakannya, baru masuk dah hilang. "Mana dua ketul tu pergi?" fikir Youngjae, menggaru kepalanya. "HWALL"

Rupa-rupanya Hwall dan Sunwoo enjoy makan corndog, tanpa memikirkan Youngjae. "Kurang asam korang tinggal aku-"

"Kau tu yang kaki pendek lari lambat." balas Hwall, kasar. Youngjae menggulingkan bola matanya. "Da kau tak payah layan Hwall ni, nah amik ni makan diam-diam" Sunwoo menghulurkan beg kertas berisi corndog kepada Youngjae.

"Hehe thank youu-"

-

"Weyh hari ni ada pilihan couple of the day siot-" omel Haechan. Yerin hanya mengangguk, mengunyah gula-gula getah dalam mulutnya. Sesekali dia menoleh ke kanan dan ke kiri, mencari Areum dan Renjun.

"Areum ngan Renjun register nama untuk couple of the day tu," beritahu Haechan, seolah-olah mengetahui isi hati Yerin. "Cheh, tahu je kau."

Renjun dan Areum datang mendekati mereka berdua. "Eh Yerin, ada Na Yerin lain ke selain kau dalam sekolah ni?" soal Renjun. Yerin mengangkat bahunya, "Tak tahu, senior Jung Yerin tahulah." jawab Yerin. "Apahal?" soal Yerin.

"Ada nama Na Yerin tu dengan orang lain kat borang couple tu"

-

"Pasangan bertuah hari ini jatuh kepada...... NA JAEMIN DAN AHN HANI!"

Yerin tersedak gula-gula getahnya. "HAH?!".

loading chapter 005....
LOADING COMPLETED

{OG}A;TEENWhere stories live. Discover now