006

223 24 9
                                    

"Jaemin! ", panggil Yerin

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Jaemin! ", panggil Yerin. Geram pulak dapat tau abang sendiri couple dengan classmate sendiri tanpa pengetahuan dia.

" Kau nak apa gemuk?",soal Jaemin.

" Sampai hati kau tak bagitau aku kau dah couple! Oh, baguslah! Abang couple dengan kakak Miya! Dah nak kahwin dah pun! Kau couple dengan Hani! Habis aku? Jadi tunggul kayu?!",teriak Yerin.

" Weyh, Yerin lek ah.. Abang kau couple je kot.. Bukannya kahwin tak lepas sebulan dua mesti clash jugak..", pujuk Areum.

"Kau jealous ke gemuk?", soal Jaemin, tenang.

" M-mana ada! Kau buat aku nampak macam tak laku je!",balas Yerin.

"Sebenarnya.. Kau yang paling laku Yerin.. Tapi kitaorang banyak kali cover kau.. ", Areum menyampuk.

Renjun dan Haechan serentak mengangguk.

" Kenapa?",soal Yerin.

"Sebab pemikiran kau selambat siput! ", sindir Jaemin.

Kenapa? Sebab semua orang dah tahu Haechan suka Yerin, tapi Yerin masih dengan blur-blur bangang dia tu -_-*

Yerin mencebik, pantas dia melangkah meninggalkan Jaemin.

-

Setelah urusan Yerin selesai dia menyapu tangannya dengan hand sanitizer miliknya.

Wabak carbonara virus tengah berleluasa, kena jaga sikit kebersihan!

-pesanan dari Yerin comel ><-

" Yerin".

Yerin pantas menoleh apabila namanya dipanggil.

Ahn Hani.

"Wae--", Hani segera memotong persoalan Yerin.

" Apa hubungan kau dengan boyfriend aku?",soal Hani.

"Pft.. Cakap jelah Jaemin, apa susah? Geli pulak aku dengar boyfriend-boyfriend ni.. Plis hormat orang single ya.. ", balas Yerin.

" Jawab soalan aku".

"Hmm.. Hubungan? Lebih dari kawan.. Dan tak lebih dari tu.. ", balas Yerin.

Sengaja memanaskan hati Hani yang sudah sedia panas🔥, tinggal nak kasi meletup je🌋.

" Straight to the point boleh tak?", dia dah bengang, teng teng teng teng!

"Woah.. Newbie.. Respect sikit eh.. Kau belum kenal orang-orang dekat sini.. ", kata Yerin.

" Macam nilah.. Why not kau tanya Jaemin je.. I'm sure dia jawab dengan seikhlas-ikhlas hati taik kuda dia.. ", sempat jugak dia membahan abang sendiri!

Tak lama kemudian Jaemin tiba dihadapan tandas perempuan.

" Korang buat apa kat sini?",soal Jaemin.

"Saja berkenalan dengan awek kau.. Cepat panas jugak dia ni.. Jaemin, sebagai adik kau yang arif dalam bab-bab ni.. Baik kau jangan teruskan hubungan dengan dia.. ",beritahu Yerin, bahu Jaemin ditepuk sebelum berjalan meninggalkan mereka.

-

" Dah jomlah balik.. ",Areum mula menggalas beg sekolahnya diikuti yang lain.

Baru sahaja hendak keluar, Yuta awal-awal lagi menghalang pintu.

" Bagus, korang belum balik lagi, kan? Tolong kemas meja ni.. Bersepah.. ",arah Yuta.

" Tapi--".

"Nanti saya bagitau penjaga korang.. Jangan risau.. Yerin mesti boleh, kan? Lagipun abang ada kerja tak siap lagi.. Nanti abang suruh Jaemin datang.. ", terang Yuta.

Yerin tercengang, ingatkan boleh lari.

Yang tiga ketul tu apatah lagi, diam tak berkutik!

loading chapter 006....
LOADING COMPLETED

{OG}A;TEENWhere stories live. Discover now