" Haechan! Tolong aku angkat meja guru ni!",panggil Areum.
"Ish! Renjun oppa! Lama lagi,ke?", soal Arin, takut nak balik rumah sorang-sorang..
" Kau diam boleh tak? Bukannya tolong pun. Bising je memanjang! Tak membantu langsung! ",sindir Yerin.
" Arin kalau penat nak tunggu pergilah balik dulu.. ",kata Renjun.
" Arin takutlah duduk rumah sorang-sorang.. ",balas Arin.
" Wait, what?! Korang tinggal serumah?!", takut salah dengar..
"Haah, kenapa? ", soal Arin, dia bermain dengan rambutnya.
" Awak, jangan salah faham.. Jarak bilik saya dengan bilik Arin dalam tiga bilik! ",pujuk Renjun.
Areum tersenyum sinis.
Perlahan dia berjalan mendekati Arin.
" Dengar sini budak.. Kau ingat dengan cara kolot kau tu boleh rosakkan hubungan aku dengan Renjun? Think twice kid.. ",perli Areum.
Dengan selamba dia berjalan meninggalkan Arin yang tidak mampu berkata-kata.
" Nampak cam busy je? Nak kitaorang tolong?",satu suara yang cukup familiar itu membuatkan keempat-empat kanak-kanak itu menoleh.
Heo Hyunjoon.
Kim Sunwoo.
Son Youngjae.
"Ya Tuhan.. Kenapa dalam banyak-banyak kelas.. Dekat sini jugak bahalol-bahalol ni nak masuk..! ", rungut Areum.
Sudahla penat, kenapa yang tidak diundang juga yang tiba!
" Biarkan jelah dorang tu.. Tutup telinga sambung buat kerja.. ",kata Haechan.
-
Areum kelihatan strugle menolak meja guru yang sedikit berat itu, Haechan tengah bersihkan almari!
Takde sape boleh tolong.
" Nak saya tolong? ",Areum pantas menoleh.
Youngjae.
" Oh, takpelah.. Aku boleh buat sendiri.. ",balas Areum, terus tak jadi.
" Nampak macam susah je.. Betul ke?",soal Youngjae lagi.
"Aku kata takpe.. ".
" Oh.. Okay.. ",mencicit Youngjae lari.
-
"Na Yerin, Na Jaemin, Lee Haechan, Choi Areum, Huang Renjun. Please come to Conspiracy Theory Club booth to confirm your registration. Thank you."
"Wow, register apa ni? Aku tak tahu pun-" rungut Yerin. Arin memaut lengan Renjun, "Oppa, dah lambat dah ni, kalau oppa stay, Arin duduk dengan Renjun oppa jugak!".
Areum menggulingkan bola matanya, sebelum menyelit di tengah-tengah antara Arin dan Renjun, "Jom lah!".
loading chapter 007....
LOADING COMPLETEDA/N: i know double update, your welcome! Nak inform awal-awal yang aku active wattpad sabtu-ahad je!
YOU ARE READING
{OG}A;TEEN
FanfictionTeach me, Yuta saem! Season 2! Untuk season 2 aku akan fokuskan The Chaos; Renjun, Haechan, Yerin, Areum. Memang selama ni aku fokus kat dorang je, heh! -_-" Start; 4 January 2020 End;