016

226 27 3
                                    

Jaemin dan Areum memapah Yerin ke bilik kesihatan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jaemin dan Areum memapah Yerin ke bilik kesihatan.

"T-taknak masuk sini..." omel Yerin.

"Kau boleh tak jangan banyak songeh, dah sakit tu sini jelah tempat kau!" luah Jaemin, marah.

Yerin berdiri, menepis lengan Jaemin yang membantunya berpaut.

"Kalau aku banyak songeh kau balik la ikut makwe kau, jangan cari aku." ujarnya, letih.

"Kau ni Jaemin, dah tahu adik kau macam ni-"

"Habis tu kau nak layan jelah perangai dia macam ni?" bentak Jaemin.

"Kalau ikutkan hati aku, memang aku tinggal je Yerin dalam toilet! Tapi kau faham kan dia duduk dalam toilet ! Sejuk! Aang jenis apa, kau ni Jaemin?" balas Areum, memegang bahu Yerin yang keletihan.

Hani menarik lengan baju Jaemin perlahan. "J-jom lah."

"Pergilah Jaemin, semak mata aku tengok korang", jawab Yerin, berjalan meninggalkan Jaemin dan Hani, dikejar oleh Areum.

Jaemin memandang kelibat Yerin yang semakin menjauh.

-

Yerin baring di atas katil bilik kesihatan, tempat yang paling dibencinya. "Dah la bau ubat, kenapa lah Areum letak aku kat tempat ni." keluh Yerin.

Roti yang dibawa Hwall tadi masih belum disentuh."Penat betul lah," omel Yerin.

"Baru sabtu, esok lagi macam mana nak hadap", Yerin mengiring ke kiri, terlihat kanak-kanak bermain taman permainan di hadapan sekolah.

Yerin, apa kata kau pecahkan tingkap tu dan keluar?

loading chapter 016....
LOADING COMPLETED

A/N: triple update untuk hari ni! Sorry cuz chapter yang ni aku buat short gila! Tapi harap korang sukalah! chewah! Ayat kau Nurin!! Mintak penampo! HAHA! Lepas ni aku letak lagu kat each chapter okay tak? Kalau korang suka lagu tu bukaklah.. Kalau tak bukak pon takpe aku tak kisah! Bukannya kuarkan duit pON!

Cr; markstella & myflower_

{OG}A;TEENWhere stories live. Discover now