Yeni hayat.

35 5 0
                                    

  Evinin kapısını açıp içeri girdiğinde hayallerine bir adım daha yaklaştığını düşünmüştü. Bir açık mutfak salon, yatak odası ve lavabodan oluşan dairesinin içerisinde bir tur attı ve kendini koltuğa bıraktı. Salonun karşısında kalan pencereden doğru dışarı bakmaya başlayan Amelie, kendisinin bir misafiri olduğunun farkına varmıştı.
-Merhaba! sanırım buradaki ilk misafirimsin. Seni gördüğüme sevindim, en azından yalnız değilim. Amelie'nin misafiri bir kumruydu. Ona doğru uzun uzun baktı. Sanki memleketinin bir kuşuydu, o uçarken o da onunla beraber buraya gelmişti. Kalbinde bir sıcaklık hissetti. Söylediği gibi en azından yalnız değildi...
Oturduğu yerden kalkıp yatak odasına doğru yöneldi. Eşyalarını dolaba yerleştirirken Bursa'dan aldığı eldivenlerine baktı. Aklına birden o çok karlı geçen yılbaşı akşamında; Kübra, Derya, Deniz ve Sena ile oynadığı kartopu savaşı gelmişti. "Ne güzel günlerdi..." diye aklından geçirdi. Daha sonra eşyalarını odasına yerleştirmeye devam etti.
Onun LA'e gelmesini sağlayan, hayallerine yaklaştıran yine arkadaşı Kübra idi. Kübra üniversite yıllarında Amerika'da çalışmış ve burada yaşamaya devam etmişti. Daha sonra Amelie de onun yanına gelmiş, onunla bir süre kaldıktan sonra para biriktirerek bu yeni, küçük (ama sevimli) evine çıkmayı başarmıştı.
İşleri bittiğinde salonda bıraktığı telefonuna doğru yöneldi. Telefonu eline aldığında patronu Roger'dan dört cevapsız arama olduğunu gördükten sonra gözleri yukarıya doğru baktı. Saatin 21:45 olduğunu gördüğünde ise, işe geç kaldığını fark etti.
İş yerine geldiğinde Moon Bar yazısının yine aynı ışıltısıyla parladığını düşündü Amelie. Fakat bu ışıltılı mekanın kendi hayatına ne kadar parlaklık katacağından da haberi yoktu...

Holly Love (Kutsal Aşk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin