Third person's pov
Πήγε με την μητέρα του στην μεγάλη τραπεζαρία του σπιτιού τους όπου όλοι, τα αδέρφια του και ο πατέρας του τον περίμεναν καθισμένοι.Ο πατέρας του καθόταν στην "προεδρική" θέση -δηλαδη πάνω πάνω στο τραπέζι για να μπορεί να τους βλέπει ολους- τα αδέρφια του, η μικρή και ο αδερφός του ο μικρότερος ακόμα μαζί δίπλα δίπλα και απέναντι τους ο μεγαλύτερος αδερφός του.
Η μητέρα του τον έβαλε να κάτσει στην θέση απέναντι από τον πατέρα του που θα κοιτιοντουσαν κατάματα και αυτή έκατσε δίπλα στον Jin.
"Ωραιααα, αφού μαζευτηκαμε όλοι τώρα ας αρχίσουμε να τρωμε~" είπε χαμογελαστά η γυναίκα του σπιτιού και όλοι την υπάκουσαν
Άρχισαν να τρώνε.
Ο Hwan κοιτούσε τον μεγαλύτερο γιο του ενώ έτρωγε. Άφησε κάτω το ασημένιο του κουτάλι και έπιασε την χαρτοπετσέτα. Σκουπιστηκε και τότε μίλησε
"Πώς πάει Namjoon?"
Κοιταχτηκαν και οι δυο στα μάτια.
"Καλά πατέρα.." του απάντησε εκείνος
"Χαίρομαι γιε μου~Πώς και δεν ήρθες στο σπίτι μας να δείτε όλοι μαζί την live μετάδοση της εκπομπής μου?" μπήκε κατευθείαν στο ψητό χωρίς πολλά πολλά
Ο Namjoon ηξερε ότι ο πατέρας του θα το πήγαινε εκεί.
"Απλά δεν μπόρεσα να έρθω~" του απάντησε με θρασος
"Ναι, το γιατί ζητάω" είπε με το ίδιο θράσος που είχε και ο γιος του πριν λίγο
Αυτή η αντίδραση του έκανε τον Namjoon να θυμώσει.
"Γιατί απλά δεν μπόρεσα, έχω και άλλες δουλειές" του είπε ειρωνικά
Του είπε αυτό που ήθελε να ακούσει...
Πάντα έτσι του απαντούσε όταν ήταν μικρός..."Δεν μπορώ τώρα" και "Κάποια στιγμή αργότερα"...ποτέ δεν είχε χρόνο για εκείνον...για το παιδί του...για το ίδιο του το παιδί..Το μόνο που έκανε και σκεφτόταν ήταν να χτίσει μια μεγάλη και τεραστια εταιρεία. Για την δόξα, τον πλούτο αλλά και την οικογένεια του.
Για να μπορέσουν να σταθούν στην κοινωνία, για το καλό τους το έκανε αλλά ο μικρός τότε και τώρα Namjoon δεν μπορεί να το καταλάβει. Για εκείνον πάντα θα είναι ο γιος του ο αγαπημένος που θέλει να τον κάνει χαρούμενο αλλά δεν ξέρει το πώς...Και για εκείνον θα είναι πάντα ο πατέρας που δεν τον καταλαβαίνει επειδή απλά είχε το μυαλό του στο να τους κάνει χαρούμενους μέσα από τα πλούτη. Μονο που...η αγάπη κερδίζει πάντα, έτσι λένε..τα πλούτη είναι απλά ένα εμπόδιο μπροστά στο να βρεις την αληθινή αγάπη γιατί αυτό που τους έδινε δεν ήταν αγάπη...αλλά μόνο "ευτυχία" μέσα από τα αγαθά.
YOU ARE READING
"Blind Love" Kim Namjoon's Ff
Fanfiction"Γεια σας, το όνομα μου είναι Wendy. Είμαι 24 χρόνων και είμαι διαφορετική από τους υπόλοιπους ανθρώπους, όπως και από εσάς...έχω ένα πρόβλημα, αν και ζω μαζί σας, στον ίδιο πλανήτη και κόσμο δεν μπορώ να δω γύρω μου την ομορφιά του... Είμαι τυφλή...