💭17💭

77 19 15
                                    

Park Chaeyoung pov
Εφτασα επιτέλους σπίτι. Άνοιξα την πόρτα και μπήκα μέσα. Η φιγούρα της μητέρας μου ήταν στην κουζίνα και μαγείρευε ενώ του πατέρα μου ακριβώς από πίσω μου και απέναντι μου. Στον μεγάλο καναπέ του σαλονιού στον οποίο καθόταν και έβλεπε τις μεσημεριανές ειδήσεις.

Μόλις με κατάλαβε χαμογέλασε.

"Γύρισε η κορούλα μου;" ρώτησε με γλυκό και ελκυστικό τρόπο που ήθελε να σε κάνει να μην του κρατάς κακία για τίποτα αλλά αυτό δεν γίνεται...με έκανε να πω ψέματα σε έναν άνθρωπο που αγαπώ με όλη μου την καρδιά..

Έκλεισα την πόρτα πίσω μου χωρίς να δώσω καμία σημασία στα λόγια του.

Πέρασα από δίπλα του για να πάω στην κουζίνα να βοηθήσω την μητέρα.

Με έπιασε από το μπράτσο σταματώντας με.

"Πώς είναι η Wendy?" με ρώτησε και τότε ήταν που τον κοίταξα έτοιμη να ξεσπάσω

Τράβηξα δυνατά το χέρι μου παίρνοντας το από το άγγιγμα του.

"Μην μιλάς για αυτή!!! Την Wendy μην την πιάνεις στο στόμα σου;;;!!! Το κατάλαβες;;;;!!!!" άρχισα να φωνάζω

Γέλασε ελάχιστα.

"Να μην μιλάω για την αδερφή του γιου μου; Πώς μπορώ να είμαι τόσο αναίσθητος;" ρώτησε με αυτόν τον αηδιαστικό ειρωνικό τόνο της φωνής

"Πραγματικά είσαι ένα τέρας...κρύβεσαι από την πραγματικότητα.. παράτησες την γυναίκα σου και το παιδί σου στον δρόμο! ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΛΜΆΣ ΝΑ ΜΙΥ ΛΕΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΝΑΙΣΘΗΤΟΣ;! ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΚΡΥΒΩ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΉ ΜΟΥ ΤΑΥΤΌΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΧΑΣΩ ΕΠΕΙΔΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΓΑΠΩ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΊΝΕΙΣ;! ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΡΘΕΙΣ ΑΝΤΙΜΈΤΩΠΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ!"

Δεν κρατήθηκα ούτε λίγο...άρχισα να του φωνάζω...με έχει κάνει ρεζίλι... εξαιτίας του θα χάσω..θα χάσω την φίλη μου...επειδή θέλει να κρύψει την πραγματική του ταυτότητα...και αυτό με έχει βάλει να κάνω και εγώ...

Λυπάμαι Wendy...δεν είμαι η Lee Jessi οπως σου είχα παρουσιαστεί..το κανονικό μου όνομα είναι..Park Chaeyoung...και είμαι η κόρη του μεγαλύτερου εχθρού σου...του Park Jimin..αυτού που παράτησε την μητέρα σου όταν τον χρειαζόταν...

Αυτόν που ποτέ ο αδερφός σου δεν γνώρισε ως πατέρα ... αυτού που τον παράτησε στον δρόμο σαν να ήταν ένα σκουπίδι...υπόσχομαι πως κάποτε θα σου πω όλη την αλήθεια..όταν αυτό όλο το θέατρο που έχει στήσει ο πατέρας μου τελειώσει...Σαγαπω...

Αφού έφυγα τρέχοντας από εκεί χωρίς να θέλω να τον ακούσω άρχισα να γράφω στο ημερολόγιο μου αυτά που περνάω. Όλα πάνε από το κακό στο χειρότερο..το μισώ αλήθεια..είναι ότι χειρότερο..εγώ ποτέ δεν γνώρισα τον πατέρα μου, αυτόν δεν τον δέχομαι..για εμένα ο πατέρας μου έχει πεθάνει...

Ends of Park Chaeyoung's pov

Wendy's POV
Κάθομαι στο κρεβάτι μου ξαπλωμένη αγκαλιά με τον αρκουδάκο μου τον Joon. Δεν έχω σταματήσει να τον σκεφτώ..Ναι, μιλάω για το αγόρι που μου είπε η Jessi ότι με κοιτούσε στην βιβλιοθήκη. Από ότι μου είπε η Jessi πιθανόν να είναι εκεί αφού τον έχει δει να κουβαλάει κούτες με βιβλία και μας έχει βοηθήσει με τους διαδρόμους

Πιστεύω ότι είναι πολύ όμορφος...ψηλός, με όμορφα χαρακτηριστικά του προσώπου αλλά και του σώματος του. Αν και όπως έχω ξανά πει με νοιάζει περισσοτερο ο χαρακτήρας και όχι η εμφάνιση.

Ο άλλος μπορεί να είναι κούκλος αλλά να έχει τον χειρότερο χαρακτήρα ever

Αλλοι δεν είναι τόσο όμορφοι αλλά έχουν ζεστή καρδιά, αυτό το είδος ανθρώπου μου αρέσει να είναι γλυκός, τρυφερός μαζί μου και να μου δείχνει συνέχεια την αγάπη του.

Αναστεναξα νοσταλγικά.

Θέλω πολύ να τον γνωρίσω αλήθεια...

Για αυτό και αύριο θα προσπαθήσω να του μιλήσω! Σε λίγο καιρό θα βρω και την όραση μου με την βοήθεια της θεραπείας και θα μπορέσω να τον δω και να τον γνωρίσω επιτέλους!

Είμαι πολύ ενθουσιασμένη! Επιτέλους θα μπορέσω να δω τον υπέροχο αυτόν κόσμο! Τα χρώματα του και όλα του τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά.

"WENDY ΒΡΑΔΙΝΌ" άκουσα να μου φωνάζουν από κάτω

"ΈΡΧΟΜΑΙ!" σηκώθηκα και κατέβηκα

Αφού φάγαμε έκανα την βραδινή μου ρουτίνα και έπεσα για ύπνο.

Ends of Wendy's POV

Οι γονείς της πάνε και ξαπλώνουν και αυτοί, το ίδιο και ο αδερφός της.

Το βράδυ κύλησε ήσυχα καθώς όλοι κοιμόντουσαν γαλήνια στα σπίτι.

>>>
Ετοιμο και αυτό το κεφαλαιοοοο~
Το ξέρω μικρό αλλά το επόμενο θα είναι πιο μεγάλο❤️Αν σας άρεσε πατήστε το ⭐ και αφήστε μου το 💬 για το αν θα θέλατε να συνεχίσω την ιστορία ή οχι~Αυτα για σήμερα bye❤️

"Blind Love" Kim Namjoon's FfOù les histoires vivent. Découvrez maintenant