"Κύριε όλοι έχουν ετοιμαστεί! Είμαστε έξω από το σπίτι μα χτυπάνε και κανένας δεν μας ανοίγει!"
"Γαμωτο..." ψιθύρισε ο άνδρας
"Χτυπήστε άλλη μια και αν δεν σας ανοίξουν προσπαθήστε να μπείτε μέσα με άλλον τρόπο μεχρι να έρθω!"
"Μα κύριε δεν γίνεται αυτο-"
"Δεν θελω να ακούσω τίποτα! Κάντε ότι σας είπα!" κλείνει το κινητό και το πετάει στο κάθισμα του συνοδηγούΑνοίγει αργά τα μάτια της ενώ η μητέρα της κρατούσε το χέρι.
"Μ-μητερα...;" από το άγγιγμα της την κατάλαβε
"Αγάπη μου..." ψιθύρισε η γυναίκα και την αγκάλιασε απαλα και προσεκτικά
"Ευτυχώς αγάπη μου είσαι καλά..~"
"Ν-ναι μαμά είμαι καλά τώρα αλλά έχω κάτι να σου πω.."
Η μητέρα απομακρύνθηκε από την αγκαλιά ώστε να βλέπει το πρόσωπο της κόρης της ενώ συνέχισε να της κρατάει το χέρι.
Η μικρή αυτό το κατάλαβε και πήγε να μιλήσει.
"Να..εγωωω-" πριν προλάβει να μιλήσει
"Τα ξέρω όλα αγάπη μου, ολα~Και είμαι αρκετά χαρούμενη για εσένα" την ξανά αγκάλιασε
Η μικρή ξαφνιάστηκε και αγκάλιασε αργά την μητέρα της ενώ ταυτόχρονα την ρωτούσε
"Μ-μα..πώς;"
"Ο γιατρός μας τα είπε όλα και το καλύτερο είναι ότι μπορεί να υπάρξει θεραπεία και να βοηθήσουμε την όραση σου να εμφανιστεί~" έλεγε ενθουσιασμένα ήταν πολύ χαρούμενη για την κόρη της
Δάκρυα κάλυψαν τα γκρι αλλά ακόμα και χωρίς την αίσθηση τους, μάτια της Wendy.
"Α-αληθεια..;" την ρώτησε βουρκωμενη
Δεν μπορούσε να το πιστέψει, ότι θα έβλεπε επιτέλους το ποσό όμορφος ο κόσμος είναι και το μαύρα χρώμα πια δεν θα κυριαρχεί στον δικό της κόσμο, όλα επιτέλους θα γίνουν έγχρωμα.
Δακρυσε από την χαρά της.
"Δ-δεν το πιστεύω...δηλαδή εγώ από εδώ και στο εξής...μέσα από αυτήν την θεραπεία θα μπορέσω να δω..; Θα μπορέσω επιτελους να σε δω μαμά..;"
Αυτή της η ερώτηση έκανε την Yuna να βουρκωσει και αυτή.
"Ναι αγάπη μου..ναι.." αγκαλιάστηκαν και ξέσπασαν σε κλάματα
Κλάμα χαράς όμως όχι λύπης αφού αν όλα πανε καλά η "μικρή" Wendy θα μπορέσει επιτέλους να δει τον κόσμο.
YOU ARE READING
"Blind Love" Kim Namjoon's Ff
Fanfiction"Γεια σας, το όνομα μου είναι Wendy. Είμαι 24 χρόνων και είμαι διαφορετική από τους υπόλοιπους ανθρώπους, όπως και από εσάς...έχω ένα πρόβλημα, αν και ζω μαζί σας, στον ίδιο πλανήτη και κόσμο δεν μπορώ να δω γύρω μου την ομορφιά του... Είμαι τυφλή...