Στην εταιρεία του Kim όλα είχαν ετοιμαστεί για να ξεκινήσει η Live μετάδοση από το υλικό που είχαν μαζέψει για το ατύχημα της Wendy.
Πλησίασε λοιπόν ο Hwan και έκατσε στον μεγάλο μαλακό καναπέ που είχε μπροστά του ενώ απέναντι του ήταν όλες οι κάμερες που θα τον τραβούσαν.
"Έχουμε ακόμα 5 λεπτά μέχρι την Live μετάδοση μας! Ετοιμάστε τον κύριο!"
Όλες οι μακιγιέρ έπεσαν πάνω του και τον ετοίμαζαν. Άλλη του έβαζε λίγη πούδρα, άλλη τα χείλη, άλλη τα μάτια και άλλη για τα μαλλιά του.
"10 δευτερόλεπτα!" ακούγοντας τον άρχισαν να δουλεύουν πιο γρήγορα και αφού τελείωσαν μέσα σε αυτά τα 10 δευτερόλεπτα έφυγαν εντελώς από το πλάνο
"3,2,1 ΕΙΜΑΣΤΕ LIVE"
Ο Hwan κοίταξε την κάμερα και χαμογέλασε.
"Γεια σας κυρίες και κύριοι σήμερα σε ένα ακόμα Live της εκπομπής μας~Σημερα είμαστε στον αέρα για να μιλήσουμε για ένα τραγικό γεγονός που συνέβη στην οικογένεια των Sung
Στο νοσοκομείο έτσι ήσυχοι όπως ήταν όλοι στο δωμάτιο της Wendy's άκουσαν την τηλεόραση να λέει για αυτούς και αποφάσισαν να σηκώσουν την φωνή.
"Τς, ποτέ πρόλαβε το ρεμαλι να μάθει;" ψιθύρισε πολύ σιγανα η Yuna
"Από όσο ξέρετε η Sung Wendy η κόρη της Sung-Min Yuna και του προέδρου μας κυρίου Sung μπόρεσε να βρει την όραση της με θεραπεία που υπήρξε αφού ο οργανισμός της έδειξε ότι δεν θα κρατούσε για πάντα η νόσος του παιδιού~"
'Κοιτα που θα με βγάλουν και άρρωστη..' είπε από μέσα της εκείνη
"Χθες όμως η Wendy βρέθηκε στο νοσοκομείο με σοβαρό χτύπημα στο πίσω μέρος του κεφαλιού της, στο ινιακό λοβό όπου είναι το κέντρο όρασης μας. Συνειρμικά κέντρα, τα οποία λειτουργούν για την σύνδεση των οπτικών ερεθισμάτων με άλλες αισθητικές εμπειρίες μας διαβεβαίωσε ο γιατρός της, ο κυριος Jeon Jungkook όπου πήγε και την εξέτασε και ο ίδιος στο νοσοκομείο που βρισκεται~"
"Ωστόσο μπορεί να μην ξέρουμε το πώς ακριβώς έγινε το ατύχημα αλλά έχουμε μερικά στοιχεία για αυτο~Χθες στο νοσοκομείο συναντήσαμε την κολλητή φίλη της Wendy, την Lee Jessi την οποία την ρωτήσαμε για το ατύχημα και αυτά τα πλάνα ήταν τα οποία μπορέσαμε να τραβηξουμε, παίξτε τα παρακαλώ~"
'Οχι..'
"Εγώ γαμω!! Εγώ εφθεινομαι για όλα!!"
'Οχι..'
"Εγώ την έμπλεξα σε έναν καβγά!! Χτύπησε σοβαρά στο κεφάλι και τυφλώθηκε ξανά!!!"
BINABASA MO ANG
"Blind Love" Kim Namjoon's Ff
Fanfiction"Γεια σας, το όνομα μου είναι Wendy. Είμαι 24 χρόνων και είμαι διαφορετική από τους υπόλοιπους ανθρώπους, όπως και από εσάς...έχω ένα πρόβλημα, αν και ζω μαζί σας, στον ίδιο πλανήτη και κόσμο δεν μπορώ να δω γύρω μου την ομορφιά του... Είμαι τυφλή...