PROLOG

229 10 8
                                    

"dah settel ke budak tu?" tanya tengku Adelliana.

Dia adalah seorang perempuan mafia ataupun nama lengkapnya Tengku Adelliana Adalia Adrianna yang berketurunan spain dan dia mempunyai markasnya sendiri satu di spain dan satu kat malaysia.

***
"dia taknak cakap del" kata Aryanna nama singkat bagi org yg rpt denganku.

"boleh tahan berani budak ni mari aku uji sampai mana tahap keberanian dia tu" kataku sambil memandangnya dengan sinis.

"adra bak sini fixation bowie kegemaran aku tu" arahku. Kemudian Adra memberikan pisau tersebut.

"kau berani kan jom kita tengok seberapa berani nya kau" kataku sambil memotong jarinya serta merta dengan fixation bowie kegemaranku.

"arghhh!!! " lelaki tersebut mengerang kesakitan. Aku mengambil jari dan celup ke dalam minyak panas yg memang untuk kegunaan benda yg terkutuk seperti tadi. Selepas digoreng aku menolak pinggan mempunyai tangan yg sudah siap digoreng.

"nah makanlah jangan sampai tercekik" sinisku.

Gulp!
Lelaki itu hanya menelan air liur saja melihat jarinya yg sudah digoreng.

"oh lupe kau tk boleh capai" aku mengambil jari tersebut dan "bukak mulut kau" arahku. Malah lelaki tersebut hanya mengeleng.

"aku kata MAKAN!! " teriakku. Lelaki tersebut terkejut dengan teriakanku.

"aku tak nak!" bentak lelaki tersebut. "aku kata makan,makan je lah" kataku sambil menyumbat jari tersebut dalam mulut dia.

"heh, sedap? " kataku sambil menyengetkan senyuman.

"Uwekkk uwekkk" muntah lelaki tersebut.

"kau memang perempuan yang kejam! " kata lelaki tersebut.

"aku kejam? tu baru sikit" kataku sinis.

"relaxx the game will play soon" kataku sambil meninggalkan bilik bawah tanah dan mengarahkan Adra dan Aryanna untuk menguruskannya.



ainrinnamaro

QUEEN OF PSYCHOWhere stories live. Discover now