Aku tidak dapat tidur disebabkan hal tersebut. Aku segera mengaktifkan telefonku. Pukul 2 pagi hmm. Aku mengusut rambutku tanda serabut dengan perkara tersebut.
"aishh apa hal tak dapat tidur ni aku nak tidurr please" omelku sambil menunduk pasrah. Aku mengambil hoodieku dan pistolku lalu diletakkan ke dalam hoodieku. Ku sembur minyak wangi buatan GUCCI. Aku mula mengambil kunci kereta dan turun ke bawah.
"fuhh nasib takda orang" kataku sambil mengurut dadaku.
"kau nak pergi mana?" tegur Ara dengan pandangan hairan dahinya berkerut memandangku.
"errr aku----" belum sempat aku menjawab pertanyaannya dia terus memotong.
"nak pergi klub eh? " kata Ara sambil menjongket sebelah keningnya.
"err ha ah" kataku ragu ii. Sebenarnya aku nak bersiar ii je. Aduhh kacau betul lah minah ni.
"aku nak ikut" kata Ara sambil melompat ii.
"shhhh nanti dua ekor tu dengar kang tak pasal ii kena ceramah free kau tahu tak" kataku sambil meletakkan jari telunjuk di bibirku.
"okee shhhh jap eh aku kemas" kata Ara sambil meninjau keadaan sekeliling.
"aku tunggu ku dalam kereta" kataku sambil melangkah turun ke bawah.
Aku menghidupkan enjin kereta Audi milikku. Tergopoh ii Ara menutup pintu.
"weyh jom lah" kataku sambil menyuruhnya masuk ke dalam kereta. Dia hanya membuat tanda '👌'. Kereta kami melangkah keluar dari perkarangan rumah dan meluncur laju ke jalan raya.
"weyh kau asal pergi Klub pukul 2 pagi? " tanya Ara sambil membuat muka hairan.
"aku stress kau tahu tak dah ii jangan banyak cakap kau diam je" kataku sambil memandang sekelis wajah rakanku. Ara serta merta diam yelahkan kalau dia cakap pulak kang tak pasal ii makan peluru sekejap lagi.
"yeah kita dah sampai" kata Ara riang serta keluar dari kereta tanpa menghiraukan Adel.
"eh ii aku dia tinggal macam tu je tak guna punya kawan bangsat lo" omel Adel sendirian.
Aku terus mematikan enjin kereta dan melangkah masuk ke dalam Klub tersebut.
'lama aku tak jejak tempat ni' kataku dalam hati sambil tersenyum senget. Aku mula mengatur langkah ke kelab tersebut serta merta Klub yang bising dari tadi terus jadi sunyi akan kehadiranku mana taknya tempat aku kot.
"apa tengok ii nak kena dengan aku? " kataku sambil memandang muka mereka satu persatu.
"wahhh Adel lama kau tak datang sini kau pergi mana? " kata Zack selaku pelayan di situ ataupun pekerja aku. Aku yang tubuhkan Klub ni okay tanpa pengetahuan bapak aku pulak tu. Nasib dah mati eh ii sorry. Boleh tahan kacak lah mamat depan aku ni.
"Adel oi Adel" kata Zack sambil memetik jarinya di depan mataku.
"eh kau cakap apa tadi? " kataku sambil mengosok leherku kerana baru tersedar dari lamunan.
"kau tengok aku macam tu kenapa? Aku hensem sangat ke hari ni? " kata Zack sambil menilik dirinya.
"eh takdalah ni bagi aku macam biasa" kataku mukaku sudah memerah akibat menahan malu.
"kalau aku hensem sangat kau nak ke? Aku on je takpayah malu ii lah muka awak pun dah merah titew" kata Zack dengan nada menggoda sambil mengjongket kedua keningnya berkali ii.
"eh kau ni ke situ pulak kau nak makan peluru dengan aku ke? Kalau nak aku boleh bagi " kataku sambil membuat roles eyes.
"eh taknak taknak, apa kau cakap tadi macam biasa? Kau sorang je ke? " tanya Zack sambil memandang wajahku.
YOU ARE READING
QUEEN OF PSYCHO
Romance🌻first novel "oi kau buat apa dengan aku ni hah? "- Tengku Azreil "suka hati aku lah kau dh buat kacau kt tempat aku"- tengku Adelliana Adriana atau dikenali sbgai Adel. "heh! aku tak rasa kau yg kongker tempat ni" -sinis Azreil "kau tak percaya...