10. Bölüm [FİNAL]

15 1 1
                                    

Azra günlüğü eline aldı, bu artık son sayfaydı. Kuzgun'un kim olduğunu öğreneceği için mutluydu. Son sayfayı açtı ve okumaya başladı.

Biliyorlar...

Biliyorum...

Artık sana elveda demek zorundayım dert ortağım, sadece sana değil. Elif'e, Rabia'ya, Azra'ya, hayata, aldığım nefeslere, yaptığım her şeye.

Bu gün benim ölüm günüm, bu gün Kayra Saraz'ın son günü...

Biliyorlar, Kuzgun'un kim olduğunu bildiğimi biliyorlar. Penceremden gözüken siyah araba ve aynı araba gibi siyah giyinimli adamlar benim için buradalar...

Kapıyı kırmak üzereler ve ben zor dayanıyorum. Senden tek istediğim beni dikkatli dinlemen.

Kuzgun, Kuzgun Kaan'ın ta kendisi, kendisinden on yaş büyük bir kuzeni var ve o mafya, büyük ihtimalle bu konuda ona danıştı.

Kaan'ın kuzgunlara karşı ayrı bir ilgisi vardı. Omzuna ve koluna kuzgun dövmesi yaptırmıştı.

Ve o gün beni takip ederken kolunda ki o dövmeyi gördüm.

Şimdi senden istediğim Rabia'yı bulman, onun köpeği Max'e ihtiyacımız var.

Max çok iyi eğitilmiş bir köpek, yapman gereken tek şey karakolun olduğu yere gidip kamera olmayan bir yerden günlüğ Max'e vermen, Max o günlüğü polislere teslim edecektir.

Seni çok sevdim dert ortağım, Hakkını helal et olur mu?

Azra şok olmuştu, bu bir trafik kazası değildi, kaza süsü verilmiş bir cinayetti.

-Kayra'nın Ölüm Anı-

Adamlar odaya girip kayrayı kollarından tuttular, Kayra olabildiğince sesli bağırınca silahla ensesine vurup bayılttılar.

Kayra'yı siyah arabaya bindirdiler ve kemerini bağladılar, sonra da el frenini çekip  Kayra'nın arabayla beraber yokuştan aşağıya hızla ilerlemesini izlediler, araba ters dönüp yanmaya başlayınca olay yerinden uzaklaştılar.

-Kayra'nın Ölüm Anı Son-

Azra ceketini giyip bisikletinin anahtarını aldı, bisikletinin kilidini açıp olabildiğince hızlı bir şekilde Rabia'nın evine sürdü.

Eve varınca Rabia'dan izin alıp Max'i yürüyüşe çıkardı, karakol hemen Rabia'ların evinin yanındaydı, yakın olduğundan bisikleti orada bırakıp karakola doğru yürümeye başladı.

Kamera olamayan bir yere geçti ve günlüğü Max'in önüne koydu.

"Beni iyi dinle Max, şimdi bu günlüğü al ve polislere teslim et tamam mı?"

Max havlayıp günlüğü ağzına aldı ve karakola ilerledi, karakolun içine girdi ve günlüğü yere bırakıp deli gibi havlamaya başladı.

Komiserlerden biri

"Alın şu defteri inceleyin, şu köpeği de çıkartın şuradan."

Polislerden bir tanesi günlüğü alırken öbürü Max'i çıkarmıştı. Max sallana sallana Azra'nın yanına gelirken, Azra Max'in başını öpüp okşadı.

"Aferin benim akıllı oğluma"

Azra, Max ile beraber Rabia'ların evine yürürken zaferle sırıttı.

"Kanını yere bırakmadım abla"

FİNAL

_______________

Bu güne kadar yanımda olan herkese çok teşekkürler.

Bu kitabı mutlu sonla bitirdim çünkü mutlu sonu hak ediyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 20, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ölü Kızın Gizli GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin