Multi: Tutku 'nun Burak' ın üzerine atlayışı temsili
Şarkı: Ece Seçkin - Adeyyo(Kızlar bara girerken çalan şarkı olsun)
Dört kız iş çıkışı Gamze'nin doğum gününü kutlamak için arada bir takıldıkları bara gittiler. Zaten Tutku'nun arkadaşı da mekanda çalıştığı için hiç sıkıntı olmazdı.
Ama dört kız gece başlarına gelecekten habersizdir. O gün bir grup genç daha geldi.
Kerem'in maçı kazanma şerefine Burak'ın ısrarıyla gittikleri barda locaya geçerken o telefonda konuşmaya devam ediyordu. Mert sıkılmış bir şekilde bakarak elini havada salladı.
"Bizi getirdin buraya nereye kayboldun?"
"Hani size benim şu tanıdık var dedim ya bize şimdi dört kız gönderecek."
"Lan Burak elimde kalacaksın aklın bir gün de itliğe çalışmasın be."
Alper içeri giren kızları görünce Burak'ın gözleri fal taşı gibi açıldı.
"Kanka şu gelenler mi yoksa valla onlarsa taş bunlar kanka "
Mert hemen ikisine de dönüp bakakaldı.
"Burak bunlar onlar olduğuna emin misin hiç öyle kız benzemiyorlar."
Burak çapkın gülüşünü göstererek baktı. "Hangisi benziyor Mert acaba söylesene?"
Mert önündeki içkisinden bir yudum alarak konuştu. "İyi ben uyarayım da sonra uyarmadı deme."
Alper dikkatle kızlara bakarak konuştu. "Bak tam karşımıza da geçtiler sence onlardan başka kim olacak."
Tutku geldiğinden beri sinir olmuş ve Gülsüm'e dönüp konuştu."Kız Gülsüm ben şu karşıdaki oğlanları döverim bak iki saattir bizi kesiyorlar."
Gülsüm sıkkınlıkla Tutku'ya dönüp konuştu. "Tutku az bir rahat dur be kızım karakoldan dün topladım seni ne çabuk unuttun?"
Gamze sinirlenerek kızlara dönüp konuştu. "Kızım buraya geliyorlar bak valla elimde kalır benden demesi ona göre."
En son Sinem kızları sakinleştirmeye çalıştırarak konuştu. "Gamze sen bir dur ben hallederim."
"Hallet bakalım avukat Sinem hanım anca sen kem küm edersin sonra ben dalarım."
Burak, Alper ve Kerem kızların yanına gidince kızlar ne var der gibi baktılar.
Alper ve Burak önde dururken Mert ve Kerem arkadan izliyordu. En sonunda Burak kızlara çapkın gülüşünü sunarak konuştu. "Kızlar hoşgeldiniz. Ama böyle karşıdan olmaz bizim masaya geçelim."
Tutku duruma daha da sinirlenerek konuştu. "Hössst, yavaş gel lan hayırdır sen bizi ne sandın lan öküz."
Kerem alttan Burak'ı çekiştirerek götürmeye çalıştı. Ama Burak hala konuşmaya devam etti. "Burak bak sanki bu kızlar değil, hadi gidelim."
"Dur bir Kerem lan kız bana öküz dedi. Kızım parasıyla değil mi ne naz yapıyorsun verdik parasını hadi uzatmayın da geçin locaya."
Gamze sinirinin son raddesine gelerek bağırmaya başladı. "Lan sizi bana parayla mı veriyorlar be."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİSTALAR
ComédieBazılarının yüreğe iyi gelen bir yanı vardı. Dördü de birbirine armağan gibiydi. Onlar dört iyi arkadaşlar. Sinem , Gamze, Tutku ve Gülsüm... Dördünün de yolları bir yetimhanede kesişti. İşte o günden sonra kimse birbirini bırakmadı. Birbirlerin...