1.rész

4.7K 202 20
                                    

Itt is lenne az első rész, remélem tetszeni fog. Jó olvasást!💜🐰

Jimin pov.:

-Taehyuuung!!! Ideje lenne indulni, mert el fogunk késni! -szóltam a legjobb barátomnak, egyben a páromnak is, hogy jó lenne, ha jönne már, mert elkésünk az iskolának csúfolt pokolból.
Lassan 2 éve együtt vagyunk és több, mint 10 éve legjobb barátok. Nagyon szeretem és ő is engem. Rengeteg dolgot csináltunk már együtt...főleg az ágyban, viszont azt az egy dolgot még nem. Még nem feküdtünk le, pedig ideje lenne már.
Ahogy ezen gondolkozok megérzek két kezet a derekamon, amik szorosan ölelnek.

-Itt vagyok baba. -suttogja erotikusan a fülembe, amitől kiráz a hideg és érzem, hogy kezdenek bajok adódni odalent.
-Na Jiminie, még mindig ilyen hatással vagyok rád? -kérdezi még mindig a fülembe suttogva.

-Mit gondoltál? 2 év után ugyanúgy szeretlek, mintha csak most kezdtünk volna el járni.

-Én is így érzek, de jobb lesz, ha tényleg indulunk, mielőtt nem jutnánk sehova.

-Oké -nyögtem ki ennyit és elindultunk az iskolába.

Mint mindig, most is kézenfogva mentünk az úton, sőt még az iskolában sem engedtük el egymás kezét. Csak akkor, amikor leültünk a helyünkre.

-Na mivan buzikáim? -hallottuk meg Chanyeol hangját, aki történetesen az iskola "nagymenője". Senki sem szólhat hozzá, mert azonnal nekiugrik. Bezzeg ő bárkihez hozzászólhat és basztathatja őket. A megeket ki nem állhatja és rendszeresen cseszteti őket és közli velük, hogy semmi értelme a létezésüknek. Velünk is ezt csinálja, de minket nem érdekel. Szeretjük egymást és ezen soha senki nem fog tudni változtatni.
Legalábbis ezt gondoltam akkor...

-Mi lenne? Éljük az életünket. Tán valami bajod van? -kelt ki magából Taehyung
Mindig is Tae volt az, aki megmondja a tutit, én csak visszhúzódtam és hallgattam, mint egy jó kisgyerek, aki folyton az anyja seggében volt.
Nem is tudom mit kezdenék Tae nélkül...nem tudnám megvédeni magam.

-Hát igen, elég sok bajom van. Soroljam?

-Nem kell! Inkább húzz innen és hagyd, hogy élvezhessük egymás társaságát...tudod...te nem kellesz nekünk, hogy jól érezzül magunkat. Nem is értem miért vagy itt mindig. Nincs. Szükségünk. A. Társaságodra! -látszólag kicsit meglepődött, de hamar rendezte a vonásait és undorodó fejet vágni távozott is.

-----------------------------***----------------------------

Éppen matek órán ülünk és valamit magyaráz a tanár a gyökvonásról...én rettenetesen hülye vagyok hozzá, szóval nem is értem, hogy miről beszél.
Matek után tesi lesz, amit kifejezetten nagyon szeretek, ugyanis fel vagyok mentve és nem kell csinálnom semmit, csak ülnöm a még szűz seggemen. Bár nagyon örülnék, ha már nem lenne az, de ez csak Tae-n múlik...én bármikor készen állnék rá.
Már nagyon várom, hogy kicsengessenek, mert szeretném elkezdeni a semmittevést 45 percen keresztül. Mintha meghallották volna az égiek, ebben a pillanatban megszólalt a csengő és elindultunk az öltözőkhöz. Én álltalában leteszem a cuccom és azonnal kimegyek, mert nem szeretnék félmeztelen srácokat nézegetni...persze Taehyung-ot bármikor, bármeddig nézegetném, de annak valószínűleg meglenne az eredménye...egy gyönyörűséges fehér tetejű Mount Everest a gatyámban. Ezért inkább mindig kimegyek az öltözőből és kint megvárom.
Ahogy várom a párom, megérzek két erős kezet a vállaimon, amitől szépen mondva...beszartam.

-Hát te? Neked nem kéne átöltöznöd? -hallottam meg az ismeretlen hangot. Megfordultam, hogy válaszólni tudjak.

-Én...nekem felmentésem van. -mondtam lesütött szemmel, mert nem mertem felnézni az idegenre. Elég volt az is, hogy az izmos, szépen kidolgozott mellkasát megláttam. Ki tudja milyen félistené lehet ez a test.

-Értem, akkor szeretném látni a papírt és a szemedet is. -fogja meg állam és felemeli a fejem és így a szemébe kell néznem. Gyönyörű sötét barna szemei vannak, a mosolya egy nyusziéhoz hasonlít. Nagyon édes látványt nyújt...ana, ha nem lenne ennyire kidolgozott szexi teste.
Lehet, hogy egy kicsit elvesztem a szemeiben, mert elkezdett integetni a szemem előtt.

-Kicsit elbambultál Mr. Bociszem Vanfelmentésemezértnemöltöztemát. -koncogja el magát. Tényleg nem tudom mennyi ideig szemezhettem vele, de biztos sokáig, ha elkezdett integetni előttem. Várjunk...Mr. Bociszem hahh?

-I...igen vagyis nem vagyis...ahhj -mióta tudok ennyire zavarba jönni egy idegentől? Nagyon hülyén érzem magam, olyan kínos ez a szituáció. Konkrétan érzem, hogy teljesen leégettem magam a férfi előtt. Bár nem is értem magam. Nekem van barátom és eszem ágában sem lenne megcsalni őt. De ez az idegen kihozza belőlem a legrosszabbat. Még egy pillanatra az is megfordult az eszemben, hogy egyszer összejöhetnék vele. De...azt nem értem, hogy minek neki a felmentési papírom? Mi köze van hozzá, hogy én most tesizek-e vagy sem? Összeszedtem magam és megkérdeztem, hogy mégis mi köze van hozzá, hogy tesizek-e.
-És...szabad megkérdeznem, hogy... -nem tudtam befejezni, mert azonnal a szavamba vágott...mintha tudta volna, hogy mit akarok tőle kérdezni.

-Hogy mi közöm van ahhoz, hogy tesizel-e vagy sem? -erre csak bólogattam.
-Majd megtudod -kacsintott rám és elindult a tesiterem felé.

----------------------------------------------------------

Talán még ma hozom a 2. részét is😁
Nem lesznek hosszú részek ebben a könyvben, így valószínű, hogy nagyon el fog húzódni, de...szerintem nem baj...ha magamból indulok ki, akkor az emberek szeretik a hosszú sztorikat🤔
Mindegy...A nyuszi ereje legyen veletek!🤞💜🐰

----------------------------------------------------------

2020.02.14.

Tiltott szerelem ☆Jikook☆ (🔞)Onde histórias criam vida. Descubra agora