Jimin pov.:
Mikor végre felértem a terem elé, ahol jelenleg órám volt, vettem egy nagy levegőt, majd benyitottam.
-Elnézést a késésért tanárnő.
-Hol jártál Jimin? Nem szoktál késni soha, most pedig az előző órán egyáltanán nem jelentél meg, erről pedig késel.
-A tesi tanáriban voltam...a tanárnak megbeszélni valója akadt velem és azt mondta, hogy majd ő igazolja az előző órát és ezt is, ha kések. -vázoltam fel a helyzetet szeretett irodalom tanáromnak...el is felejtettem, hogy ma egymás után két órám is van vele...ha tudom, mondom a tanárnak, hogy inkább ott maradok és beszélgetek vele...mindegy egyet legalább megúsztam.
-Rendben, majd akkor megbeszélem vele, most viszont ülj le a helyedre és folytassunk.
Leültem a helyemre, ami természetesen Taehyung mellett van, majd elővettem a cuccom és jegyzetelni kezdtem. Nagyban írom a dolgokat, mikor megérzem barátom kezét a combomon, ami egyre feljebb csúszik, majd elér ágyékomig és ott elkezd simogatni. Nem hiszem el, hogy itt is megmeri ezt csinálni. Megint álló dákóval mehetek az új tesi tanár elé...fasza...
-Taehyung...ne... -súgom neki.
-Miért ne? Tudom, hogy te is akarod. -suttogja mosolyogva. Ezután nem mondtam semmit. Utálom ilyenkor, mert tudom, hogy igaza van...tudom, hogy tudja, hogy akarom, de azért órán, az egész osztály előtt nem lenne túl...hogy is mondjam...lehet valaki beszállna...ki tudja...kinézem ebből az osztályból, hogy valaki fogná magát és beszállna a buliba.
Miután kicsengettek, azonnal felpattantam a helyemről, majd az ágyékomat takargatva siettem le a tesi tanárihoz. Mikor leértem gyorsan bekopogtam az ajtón és vártam, hogy kinyissa, ami rövid időn belül meg is történt.
-Áh Jimin! -vigyorgott, ezzel megmutatva nyuszi fogait. Nagyon édes...nem is nézném ki belőle, hogy 23 éves.
-Igen...én vagyok...bemehetek? -kérdezem kissé lihegve, ugyanis gyorsan futottam, mert nem akartam Tae-vel kielégítősdit játszani a mosdóban...nem tudom miért...most semmi kedvem nincs leszopni őt és nem is szeretném, ha most ő elégítene ki engem...nem tudom mi van velem. Lehet agyamra ment az irodalom.
-Persze, de mi történt? Tán végig futottad az iskolát? -kuncog, közben helyet foglal egy székben. Maga elé húz még egyet és mutatja, hogy üljek le elé. Remélem nem fogja kiszúrni a szemét, hogy a kezeimet folyamatosan az ágyékon előtt tartom.
-Igen, pontosan ez történt. -mondom, majd véletlenül lefelé téved a tekintetem és a kezeimet kezdem nézni. Ez egy nagyon nagy hiba volt...mivel ő is oda nézett és több, mint valószínű, hogy észrevette mit is művelek ott lent.
-Szeretnéd elmesélni, hogy mi történt pontosan, amiért...konkrétan lerohantál ide?
-Hát...nem igazán...elég...i..intim és...kínos. -vakarom meg a tarkóm.
-Én nyitott vagyok...engem nehezen lehet zavarba hozni, szóval...hallgatlak...mi történt?
-Röviden...Taehyung elkezdett simogatni órán ott lent és...akadt egy kis probléma...tudom, hogy ilyenkor mit akar szünetben, de nekem most semmi kedvem nem volt hozzá. -mondom el teljesen nyugodtan a helyzetet...furcsa, hogy ilyen nyugodt vagyok és nem jöttem még zavarba.
-Aha...szóval, ha jól értelmezem, akkor Taehyung felizgatott órán és szünetben az lett volna a terve, hogy segítsen rajtad utána pedig te is rajta, de neked semmi kedved nem volt hozzá, ezért gyorsan elszaladtál és célba vettél engem...igaz? -mosolyog...huhh...konkrétan tényleg ez van, de...az kicsit félreérthető, hogy őt vettem célba...inkább csak az irodáját, de...végülis ja...ő is az iroda része...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Tiltott szerelem ☆Jikook☆ (🔞)
Fanfic𝙅𝙪𝙣𝙜𝙠𝙤𝙤𝙠 ú𝙟 𝙩𝙖𝙣á𝙧𝙠é𝙣𝙩 é𝙧𝙠𝙚𝙯𝙞𝙠 𝙚𝙜𝙮 𝙞𝙨𝙠𝙤𝙡á𝙗𝙖, 𝙖𝙝𝙤𝙡 𝙅𝙞𝙢𝙞𝙣 𝙞𝙨 𝙩𝙖𝙣𝙪𝙡. 𝙅𝙞𝙢𝙞𝙣 é𝙨 𝙏𝙖𝙚𝙝𝙮𝙪𝙣𝙜 2 é𝙫𝙚 𝙚𝙜𝙮ü𝙩𝙩 𝙫𝙖𝙣𝙣𝙖𝙠 é𝙨 𝙗𝙤𝙡𝙙𝙤𝙜𝙤𝙠, 𝙣𝙖𝙜𝙮𝙤𝙣 𝙨𝙯𝙚𝙧𝙚𝙩𝙞𝙠 𝙚𝙜𝙮𝙢á𝙨𝙩, 𝙙𝙚...