-Jh..Jungkookh...
-Mond csak. -mondja, miközben a nyakamat csókolgatja tovább.
-Ugyeh...vigyázni foghsz ráhm?
-Mint a szemem fényérére Jiminie. -abbahagyja az eddig végzett dolgát és megtámaszkodik felettem.
-Nagyon szeretlek és nem tudnék neked fájdalmat okozni. -simít arcomra és szerelmesen mosolyogva néz a szemembe.-Félek... -csak ennyit tudtam kinyögni neki...de igazaból tényleg félek. Félek, hogy mennyire fog fájni.
-Ne félj...olyan finoman fogok bánni veled, amennyire csak lehet. -ad egy lágy csókot a számra.
-Köszi. -mondom hálásan. Csak rám mosolyog és visszatér a gyenge pontomra, azaz a nyakamra. Onnan lejjebb haladva kulcscsontomat veszi célba és ott is hagy egy-két nyomot maga után.
Egyre lejjebb halmoz egy finom és durva csókokkal egyaránt. Mikor nadrágomhoz ért felemelkedett és levette magáról a pólóját. Nem kell mondanom, hogy szépen megnéztem magamnak a felsőtestét. Gyönyörű kidolgozott hasa volt. Semmi felesleg nem volt rajta...szín tiszta izom ez a csávó.
-Tetszik a látvány, Jimin? -húzza elégedett mosolyra a száját.
-Nem...csak csokiról álmodoztam. -forgatom meg a szemeimet.
-Kaphatsz azt is...csak az éppenséggel nem a szádba, hanem a fenekedbe fog kerülni és nem barna, hanem fehér. -vigyorodik el. Milyen kis pimasz...imádom.
-Ahjj, olyan hülye vagy. -nevetem el magam.
-Köszi...én is szeretlek Jiminie... -azzal lehajol és a hasamat kezdi el apró puszikkal ellátni.
Nagyon jó érzést váltottak ki belőlem ezek a puszik. Tae sosem csinált velem ilyeneket. Pedig azért ilyet egy egyszerű szopásnál is lehetne...nem kötelező berakni utána, de nem, ő nem volt képes ilyet csinálni.
Mikor újra elért nadrágom korcához, finoman lehúzza rólam, így már csak egy szál alsóban fekszem alatta. Mit ne mondjak...egyre jobban felizgat a tény, hogy a rohadt szexi tesi tanárommal fogom elveszíteni a szüzességem és nem a jelenlegi párommal...azaz Tae-vel. Kicsit sajnálom is őt, amiért ilyen durván megcsalom, de...már olyan régóta várok erre, hogy így érjenek hozzám...mindenhol. És még ebben plussz dolog az is, hogy egy kurva szexi és egyben aranyos ember teszi ezt.Innentől már a "megszokott" dolgokat csinálja odalent. Alsón keresztül rápuszil a tagomra, majd elkezdi simogatni. Egy dolog miatt utálom őt...mégpedig azért, mert rövidebb idő alatt jobban fel tud izgatni, mint bárki más. Tae is tövid idő alatt fel tud izgatni, de nem ilyen szinten.
Mikor ezt a tevékenységét megunja, megfogja az alsóm szélét és szépen leveszi rólam. Ajkát megnyalva ad egy lágy csókot a makkomra és lassan teljesen elnyel. Még mindig fenomenális érzés tövig Jungkook szájában lenni. Viszont az egy kicsit zavart, hogy ő még nadrágban van, ezért sajnos véget kellett vetnem ennek a tömény gyönyörnek és egy hirtelen mozdulattal felhúztam magamhoz és fordítottam helyzetünkön. Most ő volt alul és pedig nekiálltam lehámozni róla a nadrágját, amit csillogó szemekkel nézett végig. Már csak az alsó volt rajta és mivel én már teljesen fel voltam tüzelve, nem kezdtem el alsón keresztűl kínozni, inkább azt is gyorsan lekaptam róla és végignyalva hosszán hajoltam rá teljesen a farkára, amit egy kéjes nyögéssel díjjazott.
Tetszik ez a hang. Meg tudnám szokni.Mikor megéreztem számban az előváladékát kiengedtem a számból, amit nem hagyott szó nélkül.
-Jimiiihn...miért? -kérdezi nyafogva.
-Azért, mert ha elélvezel nem tudjuk azt csinálni, ami miatt tényleg bejöttünk ide. -mondtam, majd fölé kerekedve szemeibe néztem.
-Tudod...nekem ez nagyon fontos...ez lesz az első ilyen alkalmam és... -nem tudtam befejezni, ugyais szavamba vágott.
KAMU SEDANG MEMBACA
Tiltott szerelem ☆Jikook☆ (🔞)
Fiksi Penggemar𝙅𝙪𝙣𝙜𝙠𝙤𝙤𝙠 ú𝙟 𝙩𝙖𝙣á𝙧𝙠é𝙣𝙩 é𝙧𝙠𝙚𝙯𝙞𝙠 𝙚𝙜𝙮 𝙞𝙨𝙠𝙤𝙡á𝙗𝙖, 𝙖𝙝𝙤𝙡 𝙅𝙞𝙢𝙞𝙣 𝙞𝙨 𝙩𝙖𝙣𝙪𝙡. 𝙅𝙞𝙢𝙞𝙣 é𝙨 𝙏𝙖𝙚𝙝𝙮𝙪𝙣𝙜 2 é𝙫𝙚 𝙚𝙜𝙮ü𝙩𝙩 𝙫𝙖𝙣𝙣𝙖𝙠 é𝙨 𝙗𝙤𝙡𝙙𝙤𝙜𝙤𝙠, 𝙣𝙖𝙜𝙮𝙤𝙣 𝙨𝙯𝙚𝙧𝙚𝙩𝙞𝙠 𝙚𝙜𝙮𝙢á𝙨𝙩, 𝙙𝙚...