9.rész

2.8K 142 27
                                    

-Itt vagyok! -értem elé és a két térdeimen megtámaszkodva fújtam ki magam. Nem arról volt szó, hogy a suli előtt vár meg? De most a kocsiának dőlve nézte végig, ahogy odarohanok hozzá.
-Végre itt vagyok! De nem arról volt szó, hogy a suli előtt vársz meg és úgy indulunk el együtt?

-De, de így kisebb volt az esélye, hogy valaki észre vesz minket. Csak tudd, amit csinálunk az még mindig nem megengedett. -lépkedett felém és arcomra simít, közben végig szemeimbe nézett.

-P..persze tudom cs..csak -egyszerűen nem tudtam folytatni, teljesen zavarba jöttem.

-Nagyon szeretlek zavarba hozni. Olyankor olyan aranyos és ártatlan vagy. -simít végig ajkaimon, majd közelebb hajolt, de egy centire megállt tőlem.
-Szeretlek! -mondta, majd finoman összeérintette ajkainkat.

Kicsit váratlanul ért ez a kijelentése. Nem hittem volna, hogy ilyen hamar ki fogja mondani ezt az egyszerű, mégis szívmelengető szót.

-Én is szeretlek! -mondom mosolyogva miután elváltunk.

-Na gyere, szálljunk be a kocsiba és menjünk hozzám. Ott pedig elmesélheted, hogy miért tetted Taehyunggal azt, amit tettél. -mondta, majd beszállt az autóba.
Igaz is...azt mondtam, hogy majd elmondom, hogy miért húztam magamra szegényt, mikor nem is volt szokásom. Igazából miatta van, furcsa, hogy még nem jött rá magától. Mióta ő kielégített csak arra az érzésre vágyom.

Útközben elég sokat beszélgettünk. Mesélt a családjáról. Elmondta, hogy amikor a családja megtudta, hogy meleg, mindenki teljesen lesokkolódott és csak néztek ki a fejükből, de utána szorosan magukhoz ölelték és azt mondták neki, hogy rájuk bármikor számíthat és soha nem fogják elítélni emiatt. Nagyon aranyos családja van. Az enyém nem egészen így fogadta ezt a dolgot, de mindegy...az már a múlt, nem foglalkozok vele többet.

-Megjöttem! -kiálltja el magát Jungkook. Szép ház...elég tágas és olyan...Jungkook-os.

-Van itthon valaki Kook? -kérdezem, miközben leveszem a cipőimet.

-Nem tudom...szerintem most nincs itthon senki. -mondja, majd megfogja a kezem és az emelet felé kezd húzni. -Gyere, menjük be a szobámba és ott mesélhetsz.

-De...ha valaki hazajön nem fogja gyanúsnak tartani, hogy egy nálad jóval fiatalabb srác van a házban, akit te hoztál fel?

-Ne agyalj ezen ennyit! Nem hiszem, hogy egyből azzal fognak jönni, hogy egy pedofil állat vagyok...ha meg mégis, akkor így jártam. A családom majd egy pedofilnak fog tartani. -egy darabig csak nagyokat pislogtam, majd mindkettőnket elkapott a nevetés.

-Jó, oké. Akkor nem agyalok ezen tovább. -mondom még mindig nevetve.

-Na, mesélj. Hiszen azért jöttünk el hozzám. -ül fel törökülésbe az ágyon. Követem a példáját és egy nagy levegő utána neki is kezdek.

-Hát...az úgy vooolt -nézek oldalra. -Mint ugye mondtam, Tae-nek nem szokása tövig bekapni, max a feléig. -megálltam egy kicsit, de egy bólintással jelezte, hogy felfogta és folytassam. -Gondolom emlékszel, amikor...először kielégítettél... -erre újból kaptam egy bólintást egy mosoly kíséretében. -Na...hát azóta igazából csak arra az érzésre vágytam, mint amit akkor kaptam. De ugye Tae ezt nem tudta megadni én pedig...

-Te pedig erőszakosan magadra híztad, mert nem bírtad, hogy csak félig nyel el.

-Hát...valahogy úgy...

-Hm... -elmosolyodik és közelebb csúszik hozzám.

-Mit mosolyogsz?

-Huhh de kedves vagy. -neveti el magát.

Tiltott szerelem ☆Jikook☆ (🔞)Onde histórias criam vida. Descubra agora