5.rész {🔞}

4.6K 178 7
                                    

Ha van benne helyesírási hiba vagy rossz megfogalmazás, érthetetlen rész, előre is bocsánatot szeretnék kérni csak késő van és gyorsan összedobtam ezt a kis részt.
Jó olvasást!💜🐰

Jimin pov.:

Miután hazaértünk Taehyung sokszor bepróbálkozott, hogy rávegyen arra, hogy elégítsük ki egymást, de valamiért mindig nemet mondtam neki. Magam sem tudom mi ütött belém. Eddig mindig belementem egy kis játszadozásba, de most csak Jungkook és a mai eset járt a fejemben. Jungkook, az új testnevelés tanárom kielégített és ezután ezt én is megtettem vele. Megcsaltam Taehyung-ot és ezt nekem is fel kell emésztenem. Ha sikerül, talán már kevesebb bűntudatot fogok érezni a következő ilyen esetek után. De...miért lenne több ilyen eset? Nincs jogom csak úgy beállítani, hogy elégítsen ki, mert gondjaim vannak, még akkor is, ha azt mondta, hogy máskor is szívesen segít. Végülis...nem hiszem, hogy komolyan mondta, szóval nem mehetek oda ezt kérni tőle. Miért van az, hogy ennek ellenére mégis vágyom arra, hogy megint hozzám érejen és hogy megint kielégítsen? Nem tudom mi van velem. Eddig teljesen hűséges voltam, egy pillanatra sem fordult meg a fejemben, hogy megcsaljam Tae-t, de most Jungkook teljesen összezavart. Nagyon jól csinálja, amit csinál és élveztem...majdnem annyira, mint mikor Tae csinálta ezt velem először. Gondolatmenetemből Taehyung mély hangja zökkentett ki.

-Jimin...még most sem szeretnél csinálni valamit? Tudod...kezd egyre szűkösebb lenne a nadrág itt. -mondja ágyékára mutatva.

-Figyi...intézd el magad...most semmi kedvem hozzá, ne haragudj. -mondom kissé flegmán. Nem így terveztem, de talán így jobban nyomatékosítani tudtam benne, hogy most nem szeretnék kielégítősdit játszani.

-Mi van veled Jimin? Suli óta hozzám sem értél és csak akkor szólsz hozzám, ha valami fontosabbat kérdezek. -ül le mellém a kanapéra.

-Nem tudom Tae...csak annyit tudok, hogy nagyon fáradt vagyok és nincs kedvem most a kielégítősdihez. -mondom komolyan szemeibe nézve.

-Rendben, akkor...engedd meg, hogy én segítsek rajtad és magamat elintézem fürdés közben...mit szólsz? -fáradtan sóhajtok, majd beadom a derekam. Végülis...egy kis lazítás nem árt estére.

-Legyen. -egyezek bele és kicsit lejjebb csúszok a kanapén.

-Végre. -mondja, majd lábaim közé térdel és leveszi rólam a nadrágot. Alsón keresztűl elkezdi simogatni tagomat, majd elkezdi csókolgatni. Eközben jólesően felsóhajtok és teljesen átadom magam neki. Lassan lehúzza rólam az alsót is, majd ráhajol a farkamra és félig bekapja. Ja igen, azt nem is mondtam, hogy Tae-nek nem szokása tövig bekapni és ezt már meg is szoktam, de miután Jungkook megízleltette velem, hogy milyen mikor tövig elnyelnek, megint arra az érzésre vágyom. Lassan vesz fel egy gyorsabb tempót, de az istenért sem akarna változtatni a szokásán, miszerint nem kapja be tövig, max csak a feléig. Egyik kezemet hajába vezetem, amit biztos nem szokhatott meg tőlem, de nem hagyta abba a munkálkodást, biztos betudta annak, hogy valamibe kapaszkodnom kell. Viszont én nem így gondoltam. Elkezdtem lejjebb nyomni a fejét és mikor már kicsit lejjebb ment a felénél, egy gyorsabb mozdulattam lenyomtam teljesen, így már tövig a szájában voltam és én kezdtem mozgatni a fejét. Két combomon megtámaszkodott és összeszorított szemekkel tűrte, amit művelek.

Ezután nem kellett sok és már éreztem, hogy kezdem elérni a limitet, ezért elengedtem a haját és hátra hajtottam a fejem, miközben ő folytatta a tőle jól megszokott visszafogott munkálkodást.
Egy mélyről jövő hangosabb sóhaj kíséretében szépen el is élveztem, majd nehéz lélegzet vétellel jobban feltornáztam a kanapéban és ránéztem Taehyung-ra. Zavarodott feje volt és fajlalta a torkát. Nem csodálom...szépen magamra húztam szegényt.

-Mi volt ez Jimin? -kérdezi a torkát fogva.

-Én...n..nem tudom. -hazodom és félrepillantok, hogy megbánást színlelve kimásszak ebből a beszélgetésből.

-M..miért húztál magadra ilyen durván? Azt hittem megszoktad 2 év alatt, hogy nem kapom be tövig. -néz rám enyhén mosolyogva, de látom rajta, hogy nem esett jól neki, hogy így lenyomtam a fejét.

-Ne haragudj Tae...én...nagyon sajnálom. -mondom lehajtott fejjel és elindulok a szobánk felé. Habár jobb lenne, ha ma a saját szobámban aludnék, egyedül.

Kiveszek egy alsó, egy nadrágot és egy pólót a fiókokból és elindulok lezuhanyozni. Remélem Tae nem most szeretne velem fürdeni...lehet megint úgy járna, mint az előbb. Gyorsan letusoltam, felöltöztem és a saját szobám felé vettem az irányt.

-Hova mész? -hallottam meg párom hangját.

-A szobámba. Jobb lesz, ha most ott alszok...egyedül. -mondom, majd benyitva a helységbe besétálok és bezárom magam mögött az ajtót, hogy véletlenül se tudjon megzavarni Taehyung. Szeretném átgondolni ezt az egészet.

Mikor Tae már minden villanyt leoltott és elment aludni elkezdtem átgondolni a mai napot. Folyton nemet mondtam Taehyung-nak, mert nem vágytam az érintéseire, de Jungkook érintéseire annál inkább. Vágytam rá, vágytam arra, hogy újra a szájába vegyen és kényeztessen, vágytam a jelenlétére, vágytam az egész lényére. Vágytam arra, hogy láthassam az izmos mellkasát, a nyuszi mosolyát, a gyönyörű szemeit, vágytam a fantasztikus ajkaira, amik tökéletesen kényeztettek, vágytam arra az érzésre, amit akkor éreztem, mikor tövig a szájában voltam.
Ahogy ezen gondolkoztam, arra lettem figyelmes, hogy a kezem már a nadrágomban van. Most komolyan Jungkook gondolatára fogom kiverni? A következő pillanatban már halkan nyögve Jungkook nevét élvezek a markomba. Tényleg kivertem Jungkookra...hihetetlen. Remélem Taehyung nem hallott ebből semmit. Megtörlöm a kezem és engedem, hogy elnyomjon az álom. Nem vagyok biztos semmiben sem, csak abban az egy dologban, hogy Jungkook teljesen elveszi az eszem.

----------------------------------------------------------

Ez egy ilyen rövidebb rész lett😔 Nem szerettem volna elhúzni ezt a részt, mert ezt inkább Vmin-esre terveztem bár...az csak az ején van...na mindegy, azért remélem tetszett nektek a hosszúságától eltekintve.👉👈
A nyuszi ereje legyen veletek!🤞🐰💜

----------------------------------------------------------

2020.02.19.

Tiltott szerelem ☆Jikook☆ (🔞)Onde histórias criam vida. Descubra agora