Kicsit fura ez a helyzet. Soha nem láttam még és már így reagálok a közelében...remélem nem egy új tanár, mert akkor nagyon nagy bajok lesznek. Már most is érzem, hogy nem vagyok, éppen nyugalmi állapotban, de ez betudható Taehyung-nak is, aki ugyebár indulás előtt kicsit felizgatott. Igen, biztos csak emiatt van.
-Sziókaa -hallottam meg Tae hangját, mire hátranéztem. Minek köszön, ha együtt jöttünk iskolába és egész eddig együtt voltunk?
-Mi a baj baba? Olyan fura vagy. -igen, persze, hogy fura vagyok...egy kibaszott szexi és ráadásul nagyon helyen csávóval "beszélgettem". Mondjuk ezt nem merném így a szemébe mondani, mert félek, hogy neki ugrana és soha többet nem látnám. De ez miért is lenne baj? Nem ismerem és barátom van. Nem tudom mi ütött belém.-Semmi csak kicsit rosszul vagyok. -mondtam ki...végülis az igazságot. Az izgatotság rosszulléttel jár. Ki kéne mennem a mosdóba elintéznem magam, mert ez így nem lesz jó.
-Ohh oké. Elkísérjelek a mosdóba? -mintha olvasott volna a gondolataimban. Nem hiába vagyunk legjobb barátok és nem hiába alkotunk egy párt.
-Nem kell, köszi. Kibírom ezt a tesi órát. Úgysem tesizek. -mosolyogtam barátomra, aki viszonozta is ezt a kis gesztust.
-Rendben, akkor menjünk be.
Beértünk, csak annyit láttam, hogy mindenki össze-vissza szaladgál, üvöltözik és verekedik. Egyszer csak meghallottam az ismeretlen, ismerős hangját, aki most lépett be a terembe.
-Mi folyik itt gyerekek? -kérdezi a társaságtól.
-Csak várjuk a tanárt. Amúgy is, magának mi köze van hozzá, hogy mit csinálunk, amíg nem jön a tanár? Nem maga a tesi tanárunk! -szólt be Chanyeol a helyes és egyben kurva szexi férfinak. Tényleg...vajon hány éves lehet? De ez miért is érdekel engem? Szerintem teljesen megbolondultam ma...el kéne mennem mosdóba...hátha segítene most a hideg víz...meg persze az is, ha könnyíthetnék magamon...khm...
-Nagyon vicces vagy, de ha nem tűnt volna fel az előző tesi tanárotok felmondott és én jöttem a helyére, úgyhogy fogjátok be és álljatok be torna sorrba! -szólt az osztályra erélyesen. Akkora hangja van, hogy konkrétan meg is remegtem.
-Öhm...tanár úr... -szóltam szerényen.
-Igen? Mi a panasz? -sóhajtott
-Tudja...mondtam, hogy nekem van felmentésem és...
-Ja igen. Öhm...te ülj le a padra.
-Rendben, köszönöm -mondtam inkább magamnak. Nem titok, hogy egy kicsit beszartam tőle.
Szépen leültem az egyik padra és csak néztem, ahogy az új tanárunk fegyelmezi a gyerekeket. Nagyon szigorú, nem is gondoltam volna, hogy ennyire szigorú tud lenni, mert velem nem volt ilyen, amikor arra a ki nem mondott kérdésemre válaszólt, hogy mi köze van hozzá, hogy én tesizek-e vagy sem. Hm...a többiek fejét pedig leüvöltötte, hogy megkérdezték tőle, hogy mi köze van hozzá, hogy mit csinálnak.
Most esett le, hogy miért mondta azt, hogy majd megtudom, hogy mi köze van hozzá.
Elmélkedésemből az éppen mellém ülő, drága, új, nyuszimosolyú, szépen kidolgozott testű, szexi tesitanárom zökkent ki. Jézusom miket gondolok róla. Tényleg kezdek bekattanni a kielégületlenségtől és egyre rosszabbúl vagyok a feszítő érzéstől.-Holnapra kérem majd a felmentési papírod, különben neked is tesizned kell. -néz rám komolyan.
-Rendben tanár úr. Holnapra hozom a papírt. -mondom a kezeimet az ágyékomra téve, hogy próbáljam takargatni a merevedésem.
-Kimehetsz a mosdóba nyugodtan -mondja, mire én értetlenül nézek rá.
-Nyugodtan kimehetsz a mosdóba elintézni magad. -mondja nemes egyszerűséggel, mintha csak azt mondta volna, hogy holnap kedd. Kicsit megszeppenten nézek szemeibe és ő tarja is a szemkontaktust, amitől megjobban kezd déli irányba száguldozni a vérem. Tényleg megőrjít ez a fajta izgatottság. Még a tanáromra is képes lennék rámászni...jézusom!-Ohh...öhm...köszönöm, de... -megint nem tudtam befejzni, mert a szavamba vágott. Mondjuk jobb is, nagyon kínos lett volna, ha ki kellett volna mondanom.
-Hogy honnan tudom? És miért engedlek ki? Látom! Én is férfi vagyok, tudom milyen rossz így lenni hosszú ideig. Na, menj gyorsan, intézd el és gyere vissza. -hm...jókedvében egész rendes ez a tanár. Remélem majd közelebb kerülhetek hozzá valamilyen szintem...persze csak tanár diák kapcsolati szinten!
Mielőtt kiléphettem volna az ajtón utánam szólt.
-Várj! -sétált oda hozzám gyorsan és meg alig bírtam már takargatni a merevedésem. -Hogy hívnak?-Jimin, a többit megtalálja a papíron...mehetnék? -kérdeztem szenvedve.
-Igen, persze menj gyorsan. -kuncogott, majd hátat fordítva nekem vissza ült a padra. Hihetetlen ez a tanár komolyan mondom.
Betipegtem a mosdóba, körül néztem, hogy nincs-e bent senki, majd bementem az egyik fülkébe.
Mikor végeztem még egy kicsit pihentem, közben viszont hallottam nyílni az ajtót. Nem tudtam ki az, de nem is nagyon érdekelt. Már nem hallhat semmit, max csak annyit láthat, hogy hevesebben veszem a levegőt. Összeszedtem magam és kiléptem a fülkéből. Azonnal szembe találtam magam a tesi tanárommal, aki az ajtófélfának dölve nézett rám. A meglepettségtől megugrottam egy kicsit és a szívemhez kaptam.-Úristen! -mondtam, kezemet a szívemen tartva. Nem lenne jó egy szívroham ekkora robbanás után.
-Megijedtél? -nézett rám mosolyogva.
-Nem...csak viccből ugrottam meg. -néztem rá enyhén idegesen.
-Szemtelen vagy.
-Elnézést, nem állt szándékomban szemtelen lenni csak...tényleg megijedtem. -néztem rá ezúttal boci szemekkel.
-Jó, rendben. Most az egyszer elnézem a szemtelenséged, de többet ne légy ilyen. Nem szeretem az ilyen diákokat.
-Megígérem, hogy többet nem leszek szemtelen, de...azt megkérdezhetem, hogy miért jött utánam?
-Csak meg akartam nézni, hogy nem-e szöktél meg álló farokkal. -vigyorgott rám hatalmas nyuszi vigyorával. Komolyan mondom felbasz. Hogy tud így beszélni erről a kínos témáról? Nem is értem.
-Öhh...aha...hát...látja, még megvagyok és nem szöktem meg, de... -ismételten nem tudtam befejezni, mert közeledni kezdett felém.
-Szünetben gyere a tesi tanári elé. Szeretnék beszélgetni veled és kérni is szeretnék valamit. -nézett rám -valamiért- vággyal teli tekintettel és egy kis mosoly is megbújt a szájaszélén. Furcsa nekem ez a tanár...még mindig.
-R...rendben, de...miért? -kérdezem félve a választól.
-Majd meglátod csak legyél ott. Most viszont menjünk. A légzésed is helyreállt szóval senkinek sem fog feltűnni, hogy azért mentél ki, hogy enyhíts magadon. -mosolyog tovább ez a gyilkos nyúl.
-Hát...rendben, ott leszek majd.
Ezután elindultunk a tesiterem felé. Mikor megláttak minket azonnal bekussolnak és félve néznek a tanárra. Az első tanár, akitől még Chanyeol is beszart. Csoda...egyre jobban bejön ez a tanár. Bár már annyira nem, mert könnyítettem magamon...tényleg segítek, hogy kivertem magamnak..kitisztult a fejem és már nem olyan ködös, mint ezelőtt. De a tanár tekintete nagyjából olyan ködös volt a mosdóban, mint amilyen az én fejem volt.
----------------------------------------------------------
És a második rész is kikerült :3 Most leszögezném, hogy ez nem egy visszafogott könyv lesz...legallábbis nem annak tervezem. Már itt az elején lesznek +16-os és +18-as jelenetek, szóval senki ne lepődjön majd meg, hogy ennyire az elején már vannak ilyen részek! De...🤫...nem mondtam semmit!!!
A nyuszi ereje legyen veletek!🤞🐰💜----------------------------------------------------------
2020.02.14.
أنت تقرأ
Tiltott szerelem ☆Jikook☆ (🔞)
أدب الهواة𝙅𝙪𝙣𝙜𝙠𝙤𝙤𝙠 ú𝙟 𝙩𝙖𝙣á𝙧𝙠é𝙣𝙩 é𝙧𝙠𝙚𝙯𝙞𝙠 𝙚𝙜𝙮 𝙞𝙨𝙠𝙤𝙡á𝙗𝙖, 𝙖𝙝𝙤𝙡 𝙅𝙞𝙢𝙞𝙣 𝙞𝙨 𝙩𝙖𝙣𝙪𝙡. 𝙅𝙞𝙢𝙞𝙣 é𝙨 𝙏𝙖𝙚𝙝𝙮𝙪𝙣𝙜 2 é𝙫𝙚 𝙚𝙜𝙮ü𝙩𝙩 𝙫𝙖𝙣𝙣𝙖𝙠 é𝙨 𝙗𝙤𝙡𝙙𝙤𝙜𝙤𝙠, 𝙣𝙖𝙜𝙮𝙤𝙣 𝙨𝙯𝙚𝙧𝙚𝙩𝙞𝙠 𝙚𝙜𝙮𝙢á𝙨𝙩, 𝙙𝙚...