Jeno
•Age:18
•Jest towarzyski, łatwo nawiązujesz nowe znajomości i zamiast się uczyć woli raczej spotykać się ze znajomymi.
•Jego oceny nie są zniewalające, ale jakoś zdaje do następnej klasy.
•Jego hobby to gra w koszykówkę. Należy do szkolnej drużyny.
•Jego najlepszy przyjaciel to Na Jaemin, z którym zna się od najmłodszych lat.
•Chodzą do różnych klas.
•W swojej klasie trzyma się najbardziej z Chenle.
•Od 6 klasy jest zakochany po uszy w dziewczynie z klasy Jaemina, Yeojin.
Jaemin
•Age: 18
•Nie ma zbyt wielu przyjaciół, bo większość czasu spędza na nauce.
•Ma najlepsze oceny w klasie
•Jest raczej cichy i spokojny
•Zawsze interesował się tańcem, ale nigdy nie miał odwagi, aby pójść na przesłuchanie do szkolnej grupy.
•W klasie rozmawia jedynie z Haechanem
•Nikt o tym nie wie, ale od ponad roku podkochuje się w swoim najlepszym przyjacielu, Jeno. On jednak wie, że jego przyjaciel woli chłopców, ale nie przeszkadza mu to.
•Nie ma odwagi mu się do tego przyznać i po prostu stara się ignorować to uczucie.
Felix
•Age: 18
•Przewodniczący klasy Jaemina.
•Lubiany przez wszystkich, z wyjątkiem Jaemina.
•Typ lidera, lubi rządzić ludźmi i rozstawiać ich po kątach.
•Crush wszystkich dziewczyn w klasie, łącznie z Yeojin.
•Wie, że Jaemin jest homo, dlatego się nad nim znęca. Uważa go za zaraze i zboczeńca.
•Dowiedział się po tym, jak podsłuchał raz rozmowę Jeno i Jaemina.
•Przez Felixa większość uczniów w szkole zna sekret Jaemina.
(Kocham Felixa aczkolwiek ktoś musi tu być złą postacią, wybaczcie)
°°°
To będzie luźna i zupełnie standardowa opowieść, ze standardowym wątkiem. Wiem, że nie skończyłam luwoo i zapowiedziałam taeten, aż w końcu wyszedł nomin xD chce, żeby to była trochę odskocznia od takich ciężkich tematów i ma to być opowieść o zwykłych nastolatkach i ich miłosnych problemach. Rozdziały nie będą się pojawiać regularnie, tylko od czasu do czasu jak wpadnie mi jakiś pomysł do głowy. Mam nadzieję, że i tak będziecie z chęcią czytać tego ficzka nawet jeśli aktualizacje nie będą pojawiać się aż tak często. Ostatnio po prostu brak mi weny i chciałabym zacząć coś naprawdę dla rozrywki, zupełnie luźnego i niezobowiązującego. Na pewno skończę luwoo, więc spokojnie. Po prostu nie wiem jeszcze kiedy, a skoro jak narazie mam wene i pomysły na nomina to pisze nomina.
Mam nadzieję że zrozumiecie i z chęcią zaczynacie się również w tą historie ♥
CZYTASZ
Just friends. «NOMIN»
Fanfiction-𝘠𝘦𝘢𝘩, 𝘩𝘦'𝘴 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘮𝘺 𝘣𝘦𝘴𝘵 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥 𝘉𝘶𝘵 𝘐 𝘸𝘪𝘴𝘩 𝘸𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘣𝘦 𝘮𝘰𝘳𝘦- 𝘊𝘻𝘺𝘭𝘪 𝘰 𝘵𝘺𝘮 𝘫𝘢𝘬 𝘴𝘬𝘳𝘺𝘸𝘢𝘯𝘦 𝘱𝘳𝘻𝘦𝘻 𝘑𝘢𝘦𝘮𝘪𝘯𝘢 𝘶𝘤𝘻𝘶𝘤𝘪𝘢 𝘸 𝘬𝘰ń𝘤𝘶 𝘸𝘺𝘨𝘭ą𝘥𝘢𝘫ą 𝘯𝘢 ś𝘸𝘪𝘢𝘵ł𝘰 𝘥𝘻𝘪𝘦𝘯...